|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Beste vinterdyneVi kjøpte ny seng på Madrassmesteren i 2020, og da fikk vi gratis dyner med i pakka. Vi kunne velge fritt blant butikkens dyner, og vi valgte den dyreste ( Sist redigert av Hyacinth : 27-09-25 kl 09:54. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Beste vinterdyneJeg har vinterdyne fra Kid, (kjøpt på tilbud) som er god og varm. Husker ikke nå hva den heter og orker ikke lete etter den. Men, ønsker dere dun eller fiber?
|
|
|
#3 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Beste vinterdyneJeg har en fra Høie som jeg har brukt året rundt siden 2017, og jeg synes fortsatt den er like god, så det merket kan jeg anbefale.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Beste vinterdyneVi har dundyner som faktisk er kjøpt på Lidl i Tyskland. Tjukke og varme. Hele familien fikk hver sin til jul fra svigers. Jeg mener det må ha vært ca 2015, for de yngste jentene sov fortsatt i juniorsenger. Dynene er like fine fortsatt. De har vært vasket noen ganger, det er en styrete og langtekkelig prosess å tørke tjukke dundyner, men det går jo med tålmodighet, tørketrommel og god tid. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beste vinterdyneJeg har hatt Høie Saga ekstra varm i noen år, fortsatt like fluffy og fin. Har vasket den noen ganger også, uten å miste fluff.
|
|
|
|
#6 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beste vinterdyneÉn til som er fornøyd med både sommer- og vinterdyner fra Høie. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Sv: Beste vinterdyne
Dun! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
heimføing
|
Sv: Beste vinterdyneHar alltid brukt samme dyne året rundt (er kanskje ikke så varmt at vi har bruk for "sommerdyne"?), og aldri dun. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Sv: Beste vinterdyneVi bruker også samme dyne hele året, men min erfaring er at vinterdyner (iallfall de vi har hatt) fint kan brukes om sommeren. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Beste vinterdyneJeg har Høie Trym dundyne, kjøpt på Jysk for et par år siden. Jeg bruker den samme dynen hele året, for jeg er en frysepinn om natten (venter i spenning på hetetokter |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Beste vinterdyneJeg kjøpte nettopp ny dundyne på IKEA, den tykkeste dobbeltdynen i dun. Elsker den! De har 40% på alle dyner nå med IKEA family-rabatt nå, men har jo andre mål på dynene enn Kid, Princess etc.
|
|
|
#13 |
|
Fortynnet
|
Sv: Beste vinterdyneUbegripelig for meg hvordan noen kan bruke samme dyne sommer og vinter! Det er jo som å gå i tykk dunkåpe om sommeren eller shorts om vinteren? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kontrollfrik
Sv: Beste vinterdyneFordi jeg liker at det er fluffy også om sommeren, og jeg ligger like gjerne ved siden av dyna som under den. Det er sånn jeg liker det. Om sommeren eller hvis det er veldig varmt, er dyna en pølse jeg ligger inntil, kanskje delvis over med en fot, og delvis under. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Er fornøyd
Sv: Beste vinterdyneDet skal sies at dundyne fra Fru Lyng i Oslo var fantastisk lett, varm og fluffy, men selv på salg kostet den en arm og en fot, så jeg kjøpte akseptable dundyner fra Høie isteden. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Beste vinterdyneJeg kjøpte en på princess for noen år siden som var best i test. Meget fornøyd, etter utallige bomkjøp i forkant.
|
|
|
#18 |
|
Kontrollfrik
Hva slags type? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kontrollfrik
Vinterdyna må være lett, ikke tung. Det er et absolutt kriterium. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Er fornøyd
Jeg husker ikke - dette var en god stund før 2008. Jeg hadde dem før jeg kjøpte Høiedyner. |
|
|
|
![]() |
|
|