|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vannavstøtende bukse til løpingHøsten har kommet for fullt her og etter en veldig våt løpetur i går ser jeg at jeg må ha en vannavstøtende bukse/tights til å løpe i. Den trenger ikke være helt vanntett, det blir lett for tett og klamt. Noen tips? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Vannavstøtende bukse til løpingIngen tips, bare henger i tråden for å se om de som har tips om tights også har tips om jakke til samme formål.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Sv: Vannavstøtende bukse til løping
Jeg har en Norrøna goretex jakke som jeg bruker til løpeturer i skikkelig vått vær. Min er gammel, men vil tro dette er den nye modellen: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vannavstøtende bukse til løpingDæhlie Coverage Pant. Den har vannavstøtende partier, og partier av ull, så den blir ikke kald og klam. Og jakker: Haglöfs LIM GTX, og Johaug Concept.
|
|
|
|
#5 |
|
Enda en som trener
Den ser ikke dum ut. Ligner på Nike tightsen jeg hadde (som nå har avgått med døden etter sikkert minst 10 år |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Den er kjempegod! Høst/vinterløping i vind og regn (Rogaland
|