|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Flatt sykkeldekk "uten grunn"Videoovervåkning? Kanskje du har en nemisis som ønsker at du skal komme sent på jobben? Spøk til revolver: Hvis du pumper opp dekket igjen nå, er det da hull (flatt igjen, med en gang eller nesten med en gang) eller holder det seg litt (over tid).
|
|
|
#22 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Flatt sykkeldekk "uten grunn"Jeg hadde nok byttet dekk og satset på at det var løsningen.
|
|
|
#23 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Flatt sykkeldekk "uten grunn"Har nå levert den inn, så får vi se. Det er så sykt tungvindt uten sykkel!!
|
|
|
#24 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Flatt sykkeldekk "uten grunn"Elsykkelen min lekket luft i 10 år. Det var drit irriterende, for jeg brukte ikke sykkelen så ofte, og du kunne være sikker på at når jeg først skulle bruke den, så var dekket flatt. Hver gang.Byttet slange tre ganger hos leverandør. De fant aldri noe galt. Så gav min snille søster meg nye dekk, og monterte dem, og etter det? Null lekkasje! Dekkene ble byttet fordi jeg ikke likte de gamle, og ønsket grovere mønsterdybde.
|
|
|
|
#25 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Flatt sykkeldekk "uten grunn"Vi hadde masse trøbbel med barnevognen til Knotten for hundre år siden. Eller i hvert fall 20. Det var en bitteliten spiss metallbit i felgen. Byttet slange og alt fjørten ganger før vi fant synderen.
|
|
|
#26 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flatt sykkeldekk "uten grunn"Er mysteriet løst, eller er du på din femte eller sjette punktering?
|
|
|
#27 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Flatt sykkeldekk "uten grunn"Leverte den inn, fikk den tilbake, fortsatt luft. Men har ikke syklet på den, for det kom frost.
|
![]() |
|
|