Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Unpopular opinion-tråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-25, 23:45   #861
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

TV--programmene A-laget og Team Pølsa gir meg en skikkelig ekkel følelse. Jeg syns ikke produksjonsselskapene har tilstrekkelig respekt for deltakerne, og jeg virkelig hater konsepter som er kirurgisk konstruert for å manipulere frem empati. Alle andre elsker jo disse programmene, så jeg holder klokelig kjeft om dette i der ute selvsagt.

Syns spesielt Team Pølsa var helt skrekkelig. Husker den ene jenten som var så opptatt av at hun var del av et lag. Det virket så stort (og sikkert uvant?) for henne at hun var villig til å sats helse og psyke i idiotiske og halsbrekkende stunt. For vår underholdnings skyld. Det er en skam at vi ikke klarer å legge til rette for at de som var med får det felleskapet med andre uten å måtte eksponere seg slik.

Dette! Jeg føler meg ekstremt alene om å verken se eller delta i slik "underholdning".

Gammel 24-11-25, 06:57   #862
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Dette! Jeg føler meg ekstremt alene om å verken se eller delta i slik "underholdning".

Du er definitivt ikke alene men jeg kjenner den følelsen.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 24-11-25, 07:27   #863
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Du er ikke alene!

Og så ble jeg litt sånn over magnoliakommentaren (men bare litt ). Jeg har flere trær i hagen, og blir like barnslig begeistret hvert år når de blomstrer.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 24-11-25, 08:55   #864
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De fleste jeg kjenner (inkludert oss) unngår disse programmene av samme grunn, så det er nok ganske utbredt.

Gammel 24-11-25, 09:25   #865
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må google magnoliatrær.

Karamell er aktiv nå  
Gammel 24-11-25, 11:07   #866
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er glad for alt som blomstrer tidlig jeg! Det er jo ikke slik at liker man ÈN plante som blomstrer på bar gren eller tidlig om våren så har man ikke lov til å like flere.

I give you ...

Forsythia/praktgullbusk:

Ildkvede:

Japantrollhassel:

Tysbast:

Hegg:

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 24-11-25, 11:40   #867
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg forstår ikke vitsen med frisører eller manikyr eller hudprodukter

Gammel 24-11-25, 12:46   #868
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Huff, ser jeg har fornæmet bra folk med Magnoliaforakten min. Da er jeg sikkert så persona non grata at jeg kan avsløre en ting til jeg syns er hysterisk fjollete på våre breddegrader; Pergoaler!!
Pergola er opprinnelig en oppbindingsteknikk for vindruer konstruert for solrike regioner hvor bladverket i taket beskytter druene fra den stekende solen. Når man setter opp en perogala på en terrasse i Bergen altså ... Da veksler jeg mellom å himle med øynene i skjul og le ondskapsfullt inni meg.

daffy er ikke aktiv  
Gammel 24-11-25, 13:30   #869
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, det kan bli bra varmt i Bergen også. (Og bergenske pergolaer har ofte tett tak, da. Som jo er veldig bergensk. )

Det der krenkoramaet vi har fått i den oppvoksende generasjonen nå ... det er jo vår egen feil, men hvordan havnet vi der at alle ble snøfnugg?

Gammel 24-11-25, 13:49   #870
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hoho, da kan jeg nevne joniske eller doriske søyler på vanlige bolighus bygd langt etter romertiden, som f.eks. de siste tredve år.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 24-11-25, 17:07   #871
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Å sette opp juletreet nå.

Du er voksen og gjør som du vil så lenge du ikke skader andre.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 24-11-25, 17:12   #872
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg forstår ikke vitsen med frisører eller manikyr eller hudprodukter

Frisører er det vits i, ellers måtte jeg klippet Helten og han klippe meg. Det skal jeg ikke utsettes for. Hudprodukter er noe jeg smører på deler av kropp og ansikt for å unngå kløe, og om sommeren for å unngå å bli solbrent.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 24-11-25, 17:15   #873
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Du er voksen og gjør som du vil så lenge du ikke skader andre.

Jeg syntes det er altfor tidlig. Så noen i nabolaget i helgen som hadde satt det opp..

Gammel 24-11-25, 17:19   #874
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Huff, ser jeg har fornæmet bra folk med Magnoliaforakten min. Da er jeg sikkert så persona non grata at jeg kan avsløre en ting til jeg syns er hysterisk fjollete på våre breddegrader; Pergoaler!!
Pergola er opprinnelig en oppbindingsteknikk for vindruer konstruert for solrike regioner hvor bladverket i taket beskytter druene fra den stekende solen. Når man setter opp en perogala på en terrasse i Bergen altså ... Da veksler jeg mellom å himle med øynene i skjul og le ondskapsfullt inni meg.

Pergola altså, da er det en slags pergola vi har på verandaen. Drueplantene er i jorda rett utenfor verandaen og klatrer opp støtteverket og inn under det gjennomsiktige taket. Allerede i sommer, tre år etter at de ble plantet, var det så mye druer å få at både ungene, naboer og kollegaene fikk en stor del.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 24-11-25, 17:21   #875
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror en del ryker på en smell og bygger pergola og så tenker på taket etterpå. Det er ikke sikkert det er lov, nemlig, hvis det ikke er sånt tak man kan åpne og lukke (kommer an på hvor tett du har det på tomten allerede og sånn).

Gammel 24-11-25, 17:51   #876
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tror en del ryker på en smell og bygger pergola og så tenker på taket etterpå. Det er ikke sikkert det er lov, nemlig, hvis det ikke er sånt tak man kan åpne og lukke (kommer an på hvor tett du har det på tomten allerede og sånn).

Det delvis gjennomsiktige taket på halve verandaen er søkt om og godkjent. De to veggene den har under er mot hhv garasjen og stua, de to åpne sidene er ut mot hagen og resten av verandaen. Men om det faktisk er en pergola vet jeg egentlig ikke.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 24-11-25, 20:39   #877
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Akkurat nå er min upopulære mening at jeg ikke vil ha en diger lekeplass rett under balkongen min, enda så koselig det er for alle besteforeldre-naboene mine å kunne sende barnebarn på lekeplassen.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 24-11-25, 20:52   #878
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Akkurat nå er min upopulære mening at jeg ikke vil ha en diger lekeplass rett under balkongen min, enda så koselig det er for alle besteforeldre-naboene mine å kunne sende barnebarn på lekeplassen.

Jeg skjønner deg godt og er helt enig med deg.

Gammel 24-11-25, 20:57   #879
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Det er altfor mange som har bikkjer. Shoot.

banana er ikke aktiv  
Gammel 24-11-25, 21:09   #880
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Det er altfor mange som har bikkjer. Shoot.

Det synes faktisk jeg også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.