Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Unpopular opinion-tråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-25, 20:34   #961
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Ellers blir jeg genuint glad av å observere andre som har glede og lar seg begeistre av en hobby, om det nå er veteranbiler, strikking, kor eller nesepusting.

Normalt sett så ville jeg i hvert fall gledet meg litt med dem som ble glad for VM. Men nå syns jeg bismaken er altfor kraftig, og jeg syns det er vanskelig å forstå at ikke andre også opplever det sånn. Det gjelder mye av toppnivå sport, da. Tour de France, for eksempel. Jeg klarer ikke å spille sporten fra systemet den eksisterer i, lever av og forer med inntekter.

Gammel 27-11-25, 22:22   #962
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Noen ganger føler jeg meg uvanlig fordi jeg gleder meg over enkelte ting, feks elsker jeg å se bilder fra andres eksotiske reiser, andres fjellturer og andres fine opplevekser. Litt som deg, Poly - at jeg kan glede meg over noe andre gleder seg over. Jeg behøver jo ikke å drømme om det andre er glad i.

Gammel 27-11-25, 23:13   #963
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Noen ganger føler jeg meg uvanlig fordi jeg gleder meg over enkelte ting, feks elsker jeg å se bilder fra andres eksotiske reiser, andres fjellturer og andres fine opplevekser. Litt som deg, Poly - at jeg kan glede meg over noe andre gleder seg over. Jeg behøver jo ikke å drømme om det andre er glad i.

Der er vi helt lik! Mange ganger får jeg et spark bak og kommer meg på fjellet selv når jeg ser andre har lagt ut bilder fra tur. Ellers forstår jeg at jeg nå burde spammet deg med bilder fra syden akkurat nå .

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 28-11-25, 03:07   #964
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg (er nok den eneste virker det som ) misliker småbarn som stadig tilbringer planleggingsdager i jobblandskapet, og som ramler rundt og bråker og ødelegger for normal jobbprat.

Oisann, der er du inne på noe jeg virkelig har glemt. Jeg har ikke småbarn lenger, men hadde det på 1990-tallet. Og måtte, pga manglende alternativer, av og til ha dem med på jobben. Fytti grisen så glad jeg er for at det behovet er en saga blott.

Sist redigert av Strå : 28-11-25 kl 03:11. Årsak: Feilretting
Strå er ikke aktiv  
Gammel 28-11-25, 08:07   #965
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Oisann, der er du inne på noe jeg virkelig har glemt. Jeg har ikke småbarn lenger, men hadde det på 1990-tallet. Og måtte, pga manglende alternativer, av og til ha dem med på jobben. Fytti grisen så glad jeg er for at det behovet er en saga blott.

Det får meg til å huske et av mine mindre stolte øyeblikk som mor. Det var sykt travelt på jobb og så ble arvingen syk og måtte hentes i barnehagen. Jeg tok henne med på jobb og så fikk hun sove på gulvet mens jeg gjorde unna det viktigste Dette var før hjemmekontorets tid.

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 28-11-25, 11:47   #966
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh jeg har hatt barn sovende på gulvet mange ganger. Stakkars yngstebarnet har sovet på tilfeldige sofaer, eller i tribunen, på en hel del konsertsteder også.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 28-11-25, 14:51   #967
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Mitt første innlegg i denne tråden.... det var vist en såpass upopulær mening at det kommer lovforslag på at det skal være fengselsstraff for de som kjører utenfor løypenettet.

Det er vel begrunnet med skader på dyr, støy og ulykker. Ikke lett å holde trafikk kontroller i utmark , lettere med forbud. Det var begrensninger allerede for 30 år siden i Trøndelag, måtte ha tillatelse fra grunneier. Men for et spetakkel fra lokal ungdom på en bane i hyttefeltet.

Eller tidlig jul, trær med pynt lenge før jul, lyslenker til vinterferien og kommersiell jul, pyton. Hver gang jeg hører pyntehubro nedsnakke rød julepynt og nisser får jeg lyst til å kjøpe mer av akkurat det.

Elsker jul når den skal være og all pynten ungene har laget.

Gammel 28-11-25, 15:56   #968
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Det er vel begrunnet med skader på dyr, støy og ulykker. Ikke lett å holde trafikk kontroller i utmark , lettere med forbud. Det var begrensninger allerede for 30 år siden i Trøndelag, måtte ha tillatelse fra grunneier. Men for et spetakkel fra lokal ungdom på en bane i hyttefeltet.

Eller tidlig jul, trær med pynt lenge før jul, lyslenker til vinterferien og kommersiell jul, pyton. Hver gang jeg hører pyntehubro nedsnakke rød julepynt og nisser får jeg lyst til å kjøpe mer av akkurat det.

Elsker jul når den skal være og all pynten ungene har laget.

Merkelig at det ikke er flere ulykker og skader på dyr på andre siden av svenske grensen da.

Isprinsessen er aktiv nå  
Gammel 28-11-25, 18:26   #969
daffy

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Åh jeg har hatt barn sovende på gulvet mange ganger. Stakkars yngstebarnet har sovet på tilfeldige sofaer, eller i tribunen, på en hel del konsertsteder også.

Sovende barn eller barn som holder på med rolige aktiviteter, er jo ikke noe problem da. Irritasjonen for meg toppet seg da en kollega dumpet den ekstroverte og oppmerksomhetsglade datteren sin i landskapet, fordi hun visstnok hadde så lyst til å treffe kollega X og Y igjen. Selv gikk kollegaen tilbake til cellekontoret for å jobbe i fred.

Sist redigert av daffy : 29-11-25 kl 00:36.
daffy er aktiv nå  
Gammel 08-12-25, 11:07   #970
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser litt ned på arkitekturoppgjøret og synes de er trangsynte.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 08-12-25, 11:18   #971
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg ser litt ned på arkitekturoppgjøret og synes de er trangsynte.

Jeg syns de er irriterende. De har noen poenger i blant, men har forelsket seg i responsen de får når de er stupide, kunnskapsløse og tabloide.

Det bygges mye stygt, og det bygges mye som absolutt ikke lager gode byrom rundt seg. Ofte handler det om at ting skal gjøres billig og/eller med maksimal profitt.

Det er veldig vanskelig å regulere dette bra, men jeg tror det er rom for å stille tydeligere og bedre krav til kvalitet og utseende allerede fra start. Det er litt vanskelig, for det er ikke så lett å beskrive generisk, men man vet jo hva det er når man ser det.

Men de pakker det inn i en slags elite-"kritikk" og litt sånn konspigreie, som om overlegne arkitekter har rottet seg sammen for å trø stygge ting som folk flest "burde likt" om de ikke var så domme og folkelige, ned over hodene på dem likevel.

Gammel 08-12-25, 11:37   #972
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns de er irriterende. De har noen poenger i blant, men har forelsket seg i responsen de får når de er stupide, kunnskapsløse og tabloide.

Det bygges mye stygt, og det bygges mye som absolutt ikke lager gode byrom rundt seg. Ofte handler det om at ting skal gjøres billig og/eller med maksimal profitt.

Det er veldig vanskelig å regulere dette bra, men jeg tror det er rom for å stille tydeligere og bedre krav til kvalitet og utseende allerede fra start. Det er litt vanskelig, for det er ikke så lett å beskrive generisk, men man vet jo hva det er når man ser det.

Men de pakker det inn i en slags elite-"kritikk" og litt sånn konspigreie, som om overlegne arkitekter har rottet seg sammen for å trø stygge ting som folk flest "burde likt" om de ikke var så domme og folkelige, ned over hodene på dem likevel.

Ja! Akkurat slik!
(Og stavkirken til Lothepus Norges fineste nybygg? )

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 08-12-25, 11:48   #973
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Ja! Akkurat slik!
(Og stavkirken til Lothepus Norges fineste nybygg? )

Det tippet det helt over til "mislike" for min del.

Ellers så har jeg en kommentar til denne tråden etter å ha fulgt den en stund. Det er ikke så mange ekte upopulære meninger her. Skuffende få faktisk. Bare vanlige, litt ukorrekte, meninger fra en voksen majoritet. Litt som et koselig familieselskap der alle over 30 er enige om at alt er feil med alt. :fyrer opp:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 08-12-25, 12:23   #974
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt enig. Syns boligutviklingskritikk er helt på sin plass, men når de skal hyle opp om at alt som er bygget etter 1910 er MEGASTYGT, så går jeg helt i motsatt grøft.

Og når de bare snakker fasade, ikke bomiljø, ikke uteområder, ikke kvalitet, ikke historie, ikke kulturkunnskap og ikke luft, bare Disney-kulisse, så kan de bare gå hjem og vogge.

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 08-12-25, 12:26   #975
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Og når de bare snakker fasade, ikke bomiljø, ikke uteområder, ikke kvalitet, ikke historie, ikke kulturkunnskap og ikke luft, bare Disney-kulisse, så kan de bare gå hjem og vogge.

Kritiser gjerne Tøyenbadet, men det er et av de beste badene i Oslo hva angår akustikk. (Og så syns jeg det er barnslig morsomt å kunne svømme ut og inn på vinterstid. )

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 08-12-25, 12:32   #976
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Der jeg syns de er sånn halvgode, er når de snakker om kvartaler og uteområder, for det hender det at de gjør.

Men ellers er det mye gnål om at de vil ha krims-krams, føler jeg.

Gammel 08-12-25, 12:36   #977
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Ellers så har jeg en kommentar til denne tråden etter å ha fulgt den en stund. Det er ikke så mange ekte upopulære meninger her. Skuffende få faktisk. Bare vanlige, litt ukorrekte, meninger fra en voksen majoritet. Litt som et koselig familieselskap der alle over 30 er enige om at alt er feil med alt. :fyrer opp:

Enig.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 08-12-25, 13:01   #978
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Mitt første innlegg i denne tråden.... det var vist en såpass upopulær mening at det kommer lovforslag på at det skal være fengselsstraff for de som kjører utenfor løypenettet.

Jeg er helt enig med deg! Merkelig opplegg. Men jeg bor ikke i nord og er ikke avhengig av å kjøre snøscooter for å komme meg hjem, få varer til hytta eller komme meg på hytta.

Jeg kjører snøscooter bare for gøy jeg. Det er nok enda verre. Ikke i Norge da så klart. Det blir for kjedelig å utelukkende holde seg til de få løypene som finnes. Nei, vi kjører i Sverige ja. Og koser oss med flotte naturopplevelser som vi deler med venner og familie.

Gammel 08-12-25, 13:04   #979
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Hva som er upopulært å mene kommer vel an på hvem man snakker med og. En jeg var sammen måtte nesten revurdere forholdet vårt da Notre-Dame brant, og jeg reagerte på at det rant inn med millioner av kroner til gjenoppbygging. Han var faktisk ikke sikker på om han kunne være sammen med noen som mente at historiske bygg ikke burde bygges opp igjen for millioner av kroner.
Dette var forøvrig ikke grunnen til at det forholdet tok slutt, og vi er fortsatt gode venner, til tross for at vi er veldig ulike på en del områder.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 08-12-25, 13:29   #980
Isprinsessen

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg er helt enig med deg! Merkelig opplegg. Men jeg bor ikke i nord og er ikke avhengig av å kjøre snøscooter for å komme meg hjem, få varer til hytta eller komme meg på hytta.

Jeg kjører snøscooter bare for gøy jeg. Det er nok enda verre. Ikke i Norge da så klart. Det blir for kjedelig å utelukkende holde seg til de få løypene som finnes. Nei, vi kjører i Sverige ja. Og koser oss med flotte naturopplevelser som vi deler med venner og familie.

Vi kjører I Norge, men har botkonto- så det er helt sikker slike som oss lovforslaget skal ramme. Men når en kan enten kjøre 3 km til hytta eller 10 km etter løypa så taes snarveien noen ganger. Itillegg blir det vel dødstraff for å crosse i skavler og ta litt smultringer i løssneen.

Isprinsessen er aktiv nå  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.