|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#961 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Unpopular opinion-trådEllers blir jeg genuint glad av å observere andre som har glede og lar seg begeistre av en hobby, om det nå er veteranbiler, strikking, kor eller nesepusting.
|
|
#962 |
|
Søt og rar
|
Sv: Unpopular opinion-trådNoen ganger føler jeg meg uvanlig fordi jeg gleder meg over enkelte ting, feks elsker jeg å se bilder fra andres eksotiske reiser, andres fjellturer og andres fine opplevekser. Litt som deg, Poly - at jeg kan glede meg over noe andre gleder seg over. Jeg behøver jo ikke å drømme om det andre er glad i.
|
|
#963 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Unpopular opinion-tråd
Der er vi helt lik! Mange ganger får jeg et spark bak og kommer meg på fjellet selv når jeg ser andre har lagt ut bilder fra tur. Ellers forstår jeg at jeg nå burde spammet deg med bilder fra syden akkurat nå |
|
|
|
|
#964 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Oisann, der er du inne på noe jeg virkelig har glemt. Jeg har ikke småbarn lenger, men hadde det på 1990-tallet. Og måtte, pga manglende alternativer, av og til ha dem med på jobben. Fytti grisen så glad jeg er for at det behovet er en saga blott. Sist redigert av Strå : 28-11-25 kl 03:11. Årsak: Feilretting |
|
|
|
|
#965 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Det får meg til å huske et av mine mindre stolte øyeblikk som mor. Det var sykt travelt på jobb og så ble arvingen syk og måtte hentes i barnehagen. Jeg tok henne med på jobb og så fikk hun sove på gulvet mens jeg gjorde unna det viktigste |
|
|
|
|
#967 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Det er vel begrunnet med skader på dyr, støy og ulykker. Ikke lett å holde trafikk kontroller i utmark , lettere med forbud. Det var begrensninger allerede for 30 år siden i Trøndelag, måtte ha tillatelse fra grunneier. Men for et spetakkel fra lokal ungdom på en bane i hyttefeltet.
|
|
|
#968 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Merkelig at det ikke er flere ulykker og skader på dyr på andre siden av svenske grensen da. |
|
|
|
|
#969 |
|
|
Sovende barn eller barn som holder på med rolige aktiviteter, er jo ikke noe problem da. Sist redigert av daffy : 29-11-25 kl 00:36. |
|
|
|
|
#970 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Unpopular opinion-trådJeg ser litt ned på arkitekturoppgjøret og synes de er trangsynte.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#971 |
|
Yes, we can!!
|
Jeg syns de er irriterende. De har noen poenger i blant, men har forelsket seg i responsen de får når de er stupide, kunnskapsløse og tabloide.
|
|
#972 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Ja! Akkurat slik!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#973 |
|
Borte
|
Det tippet det helt over til "mislike" for min del.
|
|
#974 |
|
Glamorøs
|
Sv: Unpopular opinion-trådHelt enig. Syns boligutviklingskritikk er helt på sin plass, men når de skal hyle opp om at alt som er bygget etter 1910 er MEGASTYGT, så går jeg helt i motsatt grøft.
|
|
#975 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
|
|
#976 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Unpopular opinion-trådDer jeg syns de er sånn halvgode, er når de snakker om kvartaler og uteområder, for det hender det at de gjør.
|
|
#977 |
|
|
Enig. |
|
|
|
|
#978 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Jeg er helt enig med deg! Merkelig opplegg. Men jeg bor ikke i nord og er ikke avhengig av å kjøre snøscooter for å komme meg hjem, få varer til hytta eller komme meg på hytta.
|
|
#979 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Unpopular opinion-trådHva som er upopulært å mene kommer vel an på hvem man snakker med og. En jeg var sammen måtte nesten revurdere forholdet vårt da Notre-Dame brant, og jeg reagerte på at det rant inn med millioner av kroner til gjenoppbygging. Han var faktisk ikke sikker på om han kunne være sammen med noen som mente at historiske bygg ikke burde bygges opp igjen for millioner av kroner.
|
|
#980 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi kjører I Norge, men har botkonto- så det er helt sikker slike som oss lovforslaget skal ramme. Men når en kan enten kjøre 3 km til hytta eller 10 km etter løypa så taes snarveien noen ganger. Itillegg blir det vel dødstraff for å crosse i skavler og ta litt smultringer i løssneen. |
|
|
![]() |
|
|