|
|
#321 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Min 3 år gamle physalis blomstrer for andre gang i år og det begynner å komme små bær.
|
|
|
#322 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg var trafikkvakt i dag tidlig, og lot meg sjarmere skakk av de tre småguttene som sto veldig pent og ventet på grønt lys, og sa SJOKKERT til en tenåringsjente som strenet over på rødt - "DU KAN DA IKKE GJØRE SÅNT?" |
|
|
|
|
|
#323 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20jeg sto på trappen min tidligere i dag og var på tur til å låse da jeg så noe som beveget seg i sidesynet, det var en oter som så pent kom skliende ned fra en liten haug vi har i hagen vår. Skikkelig bob-aking der.
|
|
|
#324 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Så herlig, Mave!
|
|
|
#325 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg har testet litt med jobbdager på rad og timer per dag. Jeg har avtalt med sjefen at jeg kan teste mer over tid og rapportere i 2026. En slags fasit får jeg i løpet av januar 2026 håper jeg. Det blir spennende å finne ut av. |
|
|
|
|
|
#326 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20
Den er altså noe av det vakreste jeg har sett på lenge.
|
|
|
#328 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åh, det er så søtt! |
|
|
|
|
|
#329 |
|
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg er glad for at mine ansatte er glade, er så mange som gleder seg til julebord i kveld. |
|
|
|
|
|
#330 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Tenk at naturen og evolusjonen har prioritert å gi dyr sans for humor og lek!
|
|
|
#331 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Glad for at posisjonen i kriseøkonomikommunen min har sprukket i budsjettarbeidet, slik at H og Krf åpner for samarbeid i en annen retning enn hva Frp vil. Kan hende ungdomsklubber og varmmat til eldre hjemmeboende kan reddes??? |
|
|
|
|
|
#332 |
|
lider av tastleksi
|
I tillegg til å være helt enestående vakker i natur og lek elsket jeg den lune humoren og så den den fryseren da.
|
|
|
#333 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Glad er kanskje å ta i, men tilfreds med å ha tørket støv av dørkarmer, med en husstøvmiddallergiker i hus er sånne ting som ikke akkurat blir tatt hver uke godt når de er unnagjort.
|
|
|
#334 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Vasket bil, til og med i motorrommet. Er en første gang for alt.
|
|
|
#335 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20At jeg etter ørten år greide å finne ut at det var Adventure Island 2 vi fikk i julegave fra mamma og pappa tidlig på 90-tallet, og som jeg så at hun spilte gjennom sent på kvelden, for å se om det var trygt for oss og spille.
|
|
|
|
#336 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20-Ordentlig sukat i store chuncy biter i posten fra Heftyes
|
|
|
#337 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Måking av snø av rein bil i dag pga vasking av bil i går, så mye bedre å koste rein bil enn møkkete.
|
|
|
#338 |
|
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Ingen gruvedrift på havbunnen de neste 4 år! |
|
|
|
|
|
#339 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Endelig seriegull til Viking |
|