|
|
#341 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg har fått gjort en hel haug med ting og tang idag.
|
|
|
#342 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg er rørt og glad etter et besøk av bonusniesen min og døtrene hennes i dag. Hun er alene med jentene og har ordnet med testamente og andre papirer hvis noe skulle skje med henne. Broren min og samboeren hans, altså niesens mor, er satt opp som verger for jentene om noe skulle skje. Men hun er en grundig ung dame så hun vil også ha en alternativ plan B, og det er altså mannen min og jeg. Jeg håper jo inderlig at hun skal få bli en riktig gammel dame og at vi ikke skal måtte trå til, men med tanke på at hun har en bror, tre biologiske tanter og en bråte med søskenbarn, så føles det faktisk som en enorm tillitserklæring at hun spurte oss om dette.
|
|
|
#347 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20At jeg i løpet av helga og i går er et godt steg på vei mot å bli ferdig med julegavene,
Gutt/jente 99, gutt 01 Sist redigert av Sissel : 02-12-25 kl 15:21. |
|
|
|
|
|
#348 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Ikke i dag, men i går, inviterte kulturskolen på intimkonsert og yngste datter sang to nydelige sanger sammen med jevnaldrende søskenbarn. Man blir jo litt nervøs på de minstes vegne (8 år) når de skal opptre foran publikum, men det gikk strålende og resulterte både i tårer og trampeklapp - herlig opplevelse for unger og foreldre. Sist redigert av Galathea : 03-12-25 kl 10:43. |
|
|
|
|
|
#349 |
|
Klare sjøl
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg er veldig sliten og har det litt tungt om dagen av forskjellige årsaker, men idag fikk hunden og jeg endelig gått den vanlige lange turen vår (det er positiv egentid tur, og tur hvor vi begge koser oss). Og idag møtte i på rådyr flokken på 4-5 stk.
|
|
|
#350 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg har spist deilig pinnekjøtt og skravlet med (for meg) nye kolleger som viste seg å være veldig hyggelige.
|
|
|
#351 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20
Jeg har brukt min kapasitet og politiske kapital på primært en, og sekundært to andre saker, og har ikke satt meg inn i alle. Og der har vi, takket være utrolig flinke folk lokalt, klart å få gjennomslag, så det er de jeg er glad for.
|
|
|
#353 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg er på vei hjem!
|
|
|
#354 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg synes Henrik Troy er stilig som adresserer noe av ansvaret for den vanvittige influenserbransjen til de som faktisk genererer inntekt til disse tåpene som selger barn, underliv osv. til de som scroller seg gjennom denne driten.
|
|
|
#355 |
|
Klare sjøl
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Veterinæren fant ikke noe glassbit eller skader på hunden. Så nå sitter jeg her em slækk hund på fanget
|
|
|
#356 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig!
|
|
|
#357 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Så bra, Millen!
|
|
|
#358 |
|
Klare sjøl
Enig!
|
|
|
#359 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Vasket taket på badet, pluss lister. Elsker å ta litt og litt, og at ikke alt hoper seg opp til at alt trenger rundvask.
|
![]() |
|
|