Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-25, 21:38   #341
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20

Jeg har fått gjort en hel haug med ting og tang idag.

Gammel 01-12-25, 00:15   #342
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er rørt og glad etter et besøk av bonusniesen min og døtrene hennes i dag. Hun er alene med jentene og har ordnet med testamente og andre papirer hvis noe skulle skje med henne. Broren min og samboeren hans, altså niesens mor, er satt opp som verger for jentene om noe skulle skje. Men hun er en grundig ung dame så hun vil også ha en alternativ plan B, og det er altså mannen min og jeg. Jeg håper jo inderlig at hun skal få bli en riktig gammel dame og at vi ikke skal måtte trå til, men med tanke på at hun har en bror, tre biologiske tanter og en bråte med søskenbarn, så føles det faktisk som en enorm tillitserklæring at hun spurte oss om dette.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-25, 06:58   #343
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skjønner jeg godt, Nenne!

Gammel 02-12-25, 09:45   #344
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Ingen gruvedrift på havbunnen de neste 4 år!

Jaaa, takk for de som presset Ap på det.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-25, 13:45   #345
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den nye skolebehovsplanen!

Gammel 02-12-25, 13:55   #346
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skolebehovsplanen kunne jeg kommentert i gruffetråden, kjenner jeg. Både prosessen og resultatene og vakuumene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-25, 14:00   #347
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

At jeg i løpet av helga og i går er et godt steg på vei mot å bli ferdig med julegavene, Litt igjen, men det kommer seg.

Sist redigert av Sissel : 02-12-25 kl 15:21.
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-25, 14:47   #348
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke i dag, men i går, inviterte kulturskolen på intimkonsert og yngste datter sang to nydelige sanger sammen med jevnaldrende søskenbarn. Man blir jo litt nervøs på de minstes vegne (8 år) når de skal opptre foran publikum, men det gikk strålende og resulterte både i tårer og trampeklapp - herlig opplevelse for unger og foreldre.

Sist redigert av Galathea : 03-12-25 kl 10:43.
Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-25, 15:51   #349
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er veldig sliten og har det litt tungt om dagen av forskjellige årsaker, men idag fikk hunden og jeg endelig gått den vanlige lange turen vår (det er positiv egentid tur, og tur hvor vi begge koser oss). Og idag møtte i på rådyr flokken på 4-5 stk.
Nå er vi slitne i sofaen begge to.

Gammel 02-12-25, 22:48   #350
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har spist deilig pinnekjøtt og skravlet med (for meg) nye kolleger som viste seg å være veldig hyggelige.

Gammel 03-12-25, 10:16   #351
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Skolebehovsplanen kunne jeg kommentert i gruffetråden, kjenner jeg. Både prosessen og resultatene og vakuumene.

Jeg har brukt min kapasitet og politiske kapital på primært en, og sekundært to andre saker, og har ikke satt meg inn i alle. Og der har vi, takket være utrolig flinke folk lokalt, klart å få gjennomslag, så det er de jeg er glad for.

Jeg har også vært sinnsykt frustrert av denne prosessen, primært på etaten som jeg syns har gjort helt ekstremt slett arbeid, men tidvis også på egne politikere og politiske samarbeidspartnere. Jeg har nå brukt all min kapital og båndbredde på denne saken, og kan antagelig ikke mase om så mye som en fartsdump det neste året.

Men veldig oppløftet av de folkene jeg har møtt og jobbet sammen med underveis. Et høydepunkt tror jeg må ha vært da jeg og en meningsfelle - en gammel ringrev i politikken, satt i hver vår infusjonsstol på kreftavdelingen, med hver vår IV i armen, og snakket oss varme om saken, og la slagplaner, til det løftet taket. Stakkars sykepleierne. Hen har uhelbredelig kreft (som hen takler med stoisk ro), og kunne dermed i tillegg til argumenter trekke kreftkortet og si "dette skal vi få til om det så er det siste jeg gjør!!!", med litt mer tyngde enn de fleste av oss.

Og så er det stas å få skryt og takk i lokalavisen.

Gammel 03-12-25, 17:26   #352
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

I går; kjøpte og spiste lasagne og gresk salat fra ferskvaredisken i butikken. Ikke ofte jeg tar meg råd til det.

Gammel 03-12-25, 20:02   #353
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Standard

Jeg er på vei hjem! . Årets nest siste jobbreise er snart overstått.

Gammel 03-12-25, 20:02   #354
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Henrik Troy er stilig som adresserer noe av ansvaret for den vanvittige influenserbransjen til de som faktisk genererer inntekt til disse tåpene som selger barn, underliv osv. til de som scroller seg gjennom denne driten.

Det er jo vi som betaler lønnen deres. Uten seere har de ingen inntekter.

https://www.vg.no/nyheter/i/aJ1Amd/et-kynisk-spill

Gammel 03-12-25, 21:25   #355
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Veterinæren fant ikke noe glassbit eller skader på hunden. Så nå sitter jeg her em slækk hund på fanget

Gammel 03-12-25, 21:57   #356
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg synes Henrik Troy er stilig som adresserer noe av ansvaret for den vanvittige influenserbransjen til de som faktisk genererer inntekt til disse tåpene som selger barn, underliv osv. til de som scroller seg gjennom denne driten.

Enig!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-25, 21:58   #357
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Så bra, Millen!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-25, 22:02   #358
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Enig!

Gammel 05-12-25, 00:07   #359
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Vasket taket på badet, pluss lister. Elsker å ta litt og litt, og at ikke alt hoper seg opp til at alt trenger rundvask.

Gammel 05-12-25, 10:57   #360
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Ikke i dag, men hele uka, egentlig. Bursdagen min. Og deretter at sønn fikk talentstipend fra kommunen. Veldig fortjent, og jeg er superstolt over hva han får til.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.