|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
TittelTøs
|
Boktips - kvinne i 50-åreneJeg skal kjøpe julegave til min svigerinne, som leser mye. Sjansen er derfor stor for at jeg kjøper noe hun har lest. Samtidig leser hun for det meste omtalte bøker. Men siden det er en jungel av bøker der ute, så er det helt sikkert noen bøker som ikke er omtalt, men som viser seg å være skikkelige gode likevel.
|
|
|
#2 |
|
One of These Days
|
Sv: Boktips - kvinne i 50 åreneJohan Harstad sine bøker er veldig gode. Mursteiner, men om hun leser mye går det jo greit. Max, Mischa og tetoffensiven er min favoritt, men Under brosteinen, stranden er utrolig bra også. Søstrene av Jonas Hassen Khemiri er helt fantastisk. Også en murstein. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Boktips - kvinne i 50 åreneAkkurat bestilt How To End A Story av Helen Garner etter at Jan Kjærstad varmt anbefalte den på Face i dag (han er en interessant fyr å følge).
|
|
|
#4 |
|
Textrovert
|
Sv: Boktips - kvinne i 50 åreneThe Nursery av Szilvia Molnar. Årets beste bok for min del.
|
|
|
#6 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Boktips - kvinne i 50-åreneHvis du vil ha tips til lettere litteratur så har jeg (kvinne i 50 årene som leser mye) nettopp kost meg med Betty serien til Katarina Widholm |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Boktips - kvinne i 50-åreneSamlede verker av Lydia Sandgren leste jeg etter en anbefaling her inne, og anbefaler den gjerne videre.
|
|
|
|
#8 |
|
TittelTøs
|
Sv: Boktips - kvinne i 50-åreneTakk for gode tips!
Denne tror jeg faktisk jeg skal prøve selv!
|
|
|
#9 |
|
TittelTøs
|
Sv: Boktips - kvinne i 50 årene
Etter nøye vurdering, så falt valget til slutt på denne boken. Fordi jeg vil låne den når hun er ferdig.
|
![]() |
|
|