|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#801 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråd #22Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine over kommunikasjonsegenskapene til de som skriver veldig viktig informasjon i innkallingsbrev til sykehus.
|
|
|
#803 |
|
Tatt på
|
Sv: Gruffetråd #22Håret mitt floker sånn når jeg må ha ull og fleece på. Og blir elektrisk når det er så tørt og kaldt ute i kombinasjon med ull og fleece.
|
|
|
#804 |
|
rakkarpus
|
Sv: Gruffetråd #22Denne skulle vel egentlig i dating for dummies-tråden.. noen som vet hvor den er?
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 08-01-26 kl 11:34. |
|
|
|
|
|
#806 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #22Ja, Ine, jeg tror det eneste du trenger å gjøre er å lese ditt eget innlegg.
|
|
|
#807 |
|
rakkarpus
|
Sv: Gruffetråd #22
Sant My,
|
|
|
#811 |
|
rakkarpus
|
Jeg vet, egentlig. Tror det var noe moderlige/hjelpsomme følelser som kom opp, pluss kunsten hans som fascinerer. Pluss kanskje det der at "hvis vi møtes får han det kanskje bedre". Følte ingen romantiske følelser under videosamtalen. Fikk inntrykk av en gammel samtidig umoden sjel fanget i en middelaldrende kropp. Skrev jeg at han snakket om at han kunne male hunden min og at det kunne bli et mesterverk, og at jeg definitivt aldri kom til å glemme det? Han omtaler kunsten sin som mesterverk og genial og.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 08-01-26 kl 13:10. |
|
|
|
|
|
#812 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #22Dersom noen begynner å dra inn sex før man engang har møttes så tenker jeg "Nej". Da er det så tydelig hva de vil ha, først og fremst.
|
|
|
#813 |
|
rakkarpus
|
Det er egentlig veldig sant, og noe jeg trodde jeg har lært av tidligere. Tror det er en grunn til at han dro inn kunsten sin i en av de første meldingene, og deretter skrev fullt navn, og at jeg burde være modell for han.. Mistenker at han blir avvist når han ikke har kunsten sin som interesse-emne. Så han omtalte en venn han har hatt som uten fordommer da de møttes. Jeg tolker det som han opplever at folk får fordommer mot han sikkert pga emosjonell umodenhet. Fikk litt den følelsen " ja, men hvis JEG møter han kan jeg hjelpe han, liksom". Men blir jo feil for alle, det.
|
|
|
#814 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråd #22Aj, du har fått et anfall av det min mor kaller "misjonær": At man føler at man kan "redde" noen, og forveksler det med tiltrekking. Da er det bare å stikke, hals over hode.
|
|
|
#815 |
|
rakkarpus
|
Sv: Gruffetråd #22Men det med at han skrev at han følte vi var så like. Og like etter altfor like, sikkert..
|
|
|
#816 |
|
rakkarpus
|
Jeg vet, det er det det var.
|
|
|
#817 |
|
rakkarpus
|
Sv: Gruffetråd #22Eller nå tror jeg at jeg har fått klarhet i det; han var ikke så interessant, ihvertfall ikke på en bra måte. Det var kunsten hans som var interessant og vakker. Og det brukte han fra første melding.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 08-01-26 kl 15:53. |
|
|
|
|
|
#818 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråd #22Da har du kanskje funnet ditt kryptonitt? Da kan du være mer obs neste gang, kandidaten bør ha mer å by på enn fin kunst. (Det er tross alt ikke den du skal gå til sengs med i hverdagen).
|
|
|
#820 |
|
rakkarpus
|
Sant!
|
![]() |
|