Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

PC-sekk/tote-bag fra osprey

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-26, 22:32   #1
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

PC-sekk/tote-bag fra osprey

Er det noen som har denne, og er den så bra som reklamen tilsier?
https://www.getinspired.no/tilbehor/...aylitelt-tblue

Takknemlig for erfaringer.
(Har nemlig noen prosenter i denne butikken, og jeg ønsker meg en ny sekk. )

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-26, 12:29   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PC-sekk/tote-bag fra osprey

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Er det noen som har denne, og er den så bra som reklamen tilsier?
https://www.getinspired.no/tilbehor/...aylitelt-tblue

Takknemlig for erfaringer.
(Har nemlig noen prosenter i denne butikken, og jeg ønsker meg en ny sekk. )

Jeg har ikke erfaringer med akkurat den, men har erfaring med Osprey generelt og en liknende modell fra Fjällräven. Jeg opplever at Osprey har veldig god kvalitet, og den lille sekken jeg fikk til førtiårsdagen min og har blitt brukt av både meg, Høvdingen og Hiawata til både tur, by, frakt av greier osv. holder stand. Hiaawata har også trillekoffert fra Osprey som er skikkelig god, med mange smarte løsninger.

Min veske av samme modell har vært en favoritt i veldig mange år. Liker godt at den kan veksle mellom sekk og veske veldig lett, og denne fra Osprey virker å ha mange gode funksjoner.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-26, 13:28   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så smart! Er den stor nok? Jeg har en 30 l DB-sekk, og den er akkurat passe som jobb+trenings-sekk. 25 l ble for liten. Det er spesielt sko som suger plass.

Gammel 26-01-26, 14:52   #4
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en Osprey sekk som jeg er veldig fornøyd med og jeg har en lignende kombinasjon fra Fjellräven som jeg har brukt i mange år. Genialt med sånn tote/ryggsekk-kombinasjon synes jeg.

Gammel 26-01-26, 18:06   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har den, og er veldig fornøyd. Den er super til daglig bruk.

Gammel 26-01-26, 21:33   #6
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Da bestilte jeg meg en i en litt forsinka bursdagspresang.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.