|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Parkering på Gardermoen
Vi har reist med Star Tour før, var fornøyd med de da.(kun engang før) Er i utg punktet svoren Ving reisende jeg da
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Parkering på GardermoenJeg dytter opp en gammel tråd.
|
|
|
#23 |
|
Trøtt
|
Sv: Parkering på GardermoenVi skal jo samme sted med omtrent like teite flytider, og har bestilt parkering på Dalen parkering denne gangen. Har aldri prøvd det før, men er praktisk mtp at jeg skal rett på jobbtur så jeg overnatter på OSL til neste morgen.
|
|
|
#24 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Parkering på GardermoenBestiller på Avinor, velger en av de med 10 min å gå. Synes bussene er trege. Det er blitt dyrt, alle som tilhører Gardermoen.
|
|
|
|
#25 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Parkering på GardermoenVi bruker flightpark. Koster litt, men meget praktisk. Leverer og henter bilen på korttidsparkeringen ved avgang. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Klar
|
Sv: Parkering på GardermoenVi parkerte alltid på Dalen før, men nå har jeg funnet ut at det ikke koster mer å parkere på noen av P-parkeringene til Gardermoen. Fra noen av disse er det gangavstand til terminalen. Bussene går vel hvert tiende minutt. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Parkering på GardermoenVi bruker alltid Dalen på sommeren, men da er vi borte 4-5 uker, så da har prisen mye å si.
|
|
|
#28 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Parkering på GardermoenParkering er superdyrt. Blir det ikke billigere med forhåndsbestilt taxi eller Bolt? Evt. leiebil hver vei? Det er det vi gjør hvis det er sykt tidlig/sent. (Har ikke bil). |
|
|
|
|
|
#29 |
|
ctrl+z
|
Sv: Parkering på GardermoenTakk for denne tråden! Nå har vi bestilt en ukes parkering ute. For oss som bor langt unna er det fremdeles billigere enn toget (dessverre!).
|
![]() |
|
|