|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Jepp, og jeg tror alle kan puste helt rolig nå, hun er jo ikke akkurat utydelig i kroppsspråket og måten tviholder han fast i skjorta på, eller det dype blikket i bilde nr to.
|
|
|
#183 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?
Ikke sant?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#184 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?http://www.nettavisen.no/nyheter/article3723734.ece |
|
|
|
|
|
#186 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen verdens ting. Hva får deg til å tro at jeg vil ha Haakon som president? Vi lever i et demokrati. Det er ingen grunn til å ha arvelige posisjoner på toppen i styringen av landet. |
|
|
|
|
|
#187 |
|
Lesende
Og der klarte jeg å svare på et gammelt, gammelt innlegg. Ja ja. |
|
|
|
|
|
#188 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
#189 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Jeg skrev, da jeg linket til denne i den mer moderne tråden, at den var fra 2013 altså.
|
|
|
#190 |
|
Lesende
Og det klarte jeg med glans å ignorere. Får jeg medalje nå? Hvis ja, i hvilken gren? |
|
|
|
|
|
#192 |
|
saftig
|
Men en eller annen fyr, som ikke er mannen hennes, skal hun ha vært litt opptatt av. I en av mailene skriver hun til Epstein:"Jeffrey he made me feel like the most beautiful woman on earth. I know I will have to find that somewhere else. And I know the only answer is within".
|
|
|
#193 |
|
Søt og rar
|
Hun må finne det inne i seg selv, tolker jeg det som.
|
|
|
#196 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Det KAN jo hende hun snakker om Haakon da, om de hadde en periode der ikke alt var så greit og hun forteller om hvordan det engang var.
|
|
|
#198 |
|
saftig
|
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Jeg tenkte også på det, men hun sier i samme mail at hun begynte å røyke igjen da hun traff ham. Og hvorfor skulle hun da måtte finne det inne i seg selv når hun fremdeles er gift? Fikk inntrykk av at dette var noe mer nylig enn flammen mellom henne og Haakon.
|
|
|
#199 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Tja, hun traff Haakon da Marius var 1-2 år? Ikke et uvanlig tidspunkt å begynne å røyke igjen. Og om man er i et ekteskap der ting kanskje er i en vanskelig periode og man ikke ser på det som en mulighet å skilles, så syns jeg ikke det er unaturlig å snakke med en god venn om ekteskapet sitt på den måten.
|
|
|
#200 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mener hun røkte når hun traff Haakon, men så sluttet og så har jeg ikke fått med meg at hun har røkt etter qt barna var født |
|
|
|
![]() |
|
|