|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Storopprydding: Hvordan forholde seg til ting med affeksjonsverdi?Det er ikke lenge siden jeg la ut DVDer og CDer gratis på finn, i Follo-området og det forsvant.
|
|
|
#42 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Storopprydding: Hvordan forholde seg til ting med affeksjonsverdi?Takk for svar og tips! Nå har vi besluttet å frakte dem til et familiemedlem som bor i Oslo, mulig det er enklere med distribusjon av dem derfra. Fikk ellers svar fra min lokale Fretex om at de også tar dem imot.
|
|
|
#43 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Storopprydding: Hvordan forholde seg til ting med affeksjonsverdi?Det hjelper å flytte. Da MÅ man rydde hardt.
|
|
|
|
#44 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Storopprydding: Hvordan forholde seg til ting med affeksjonsverdi?Julepynt er jo fint å levere på loppemarked til høsten feks.
|
|
|
#45 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Storopprydding: Hvordan forholde seg til ting med affeksjonsverdi?Spurte mannen om DVDèr. Han sjekket og fikk levert flere esker hos Lucky Eddie, holder til i Oslo, Gamlebyen/Sofienberg-området.
|
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Storopprydding: Hvordan forholde seg til ting med affeksjonsverdi?Våre er gitt til bruktbutikk.
|
|
|
#47 |
|
En som trener
|
Sv: Storopprydding: Hvordan forholde seg til ting med affeksjonsverdi?Anbefaler podcasten «Alt i orden» av Jeanette Bretteville, hun er utdannet innen Marie Kondo og har episoder som jeg tror kan være relevante for det du spør om. |
|
|
|
![]() |
|
|