Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Få besøk eller gå på besøk klokka 8 om morran

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 00:27   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Få besøk eller gå på besøk klokka 8 om morran

Hm. Vanskelig problemstilling. Og foreløpig helt uaktuell siden snupp bare er ett år. Jeg tror at jeg ville syns det var greit at noen ringte på klokken 09 i helgen. Ikke klokken 08, for da er jeg ikke våken, med mindre mannen ikke er hjemme (han er morgenfugl og står opp med snupp hver dag).

I ukedagene hadde jeg syns det var helt greit at noen ringte på (for å ta følge) fra klokken var 07. Da jeg var liten var det ganske vanlig at de man tok følge med til skolen kom og spise frokost (eller jeg spiste hos dem). Så det er egentlig noe jeg bare ser på som koselig.

Forresten, søndagsfrokosten er hellig, så etter 10 på søndag, etter 09 på lørdag. Og jeg har null problemer med å si i fra på en pen måte.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 00:33   #2
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Få besøk eller gå på besøk klokka 8 om morran

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

I ukedagene hadde jeg syns det var helt greit at noen ringte på (for å ta følge) fra klokken var 07.

Det er jo selvsakt greit her også, for da er vi jo oppe. og ungene skal på skolen, men i feirer og helger må vi jo ikke stå opp så tidlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.