Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Få besøk eller gå på besøk klokka 8 om morran

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 00:40   #1
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Få besøk eller gå på besøk klokka 8 om morran

For et par år siden så fikk vi alltid tidlig besøk i helgene av 2 jenter, jeg spurte om mamman viste hvor de var, og da var svaret at hun hadde sakt de kunne ta en tur til oss og at hun ville sove litt lenger, da sa jeg i fra til mora at vi også likte å sove litt lenger, så da ble det slutt på det.

Kan vel ellers fortelle at det stort sett er fult hus med barn her, ser ut som om det er bursdagsselskap her hver dag, synes det er koslig, men bare ikke tidlig om morran.

Gammel 17-10-06, 09:19   #2
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

For et par år siden så fikk vi alltid tidlig besøk i helgene av 2 jenter, jeg spurte om mamman viste hvor de var, og da var svaret at hun hadde sakt de kunne ta en tur til oss og at hun ville sove litt lenger, da sa jeg i fra til mora at vi også likte å sove litt lenger, så da ble det slutt på det.

Kan vel ellers fortelle at det stort sett er fult hus med barn her, ser ut som om det er bursdagsselskap her hver dag, synes det er koslig, men bare ikke tidlig om morran.

Det høres ut som om dere brukes som nabolagets barevakter! Tror du må være tydelig ovenfor foreldrene om "åpningstidene" deres. Det kan være lett å slå seg til ro med at det "sikkert er liv og røre hos 4barnsfamilien så dere kan dra dit".

Jeg er B menneske og det ville aldri falle meg inn!!! Vil ikke slippe barna ut før kl.10/11 og ser at det er konsensus for det.

Gammel 17-10-06, 10:30   #3
Svaggen
Aktiv

Svaggen sin avatar

Svaggen er litt kul
Standard

I helger og ferier så er det frokost hjemme hos oss ca. kl. 10:30. Ingen av ungene får lov til å ha besøk eller gå ut før den tid. Unntak når de skal på fotballcup'er selvfølgelig, eller andre aktiviteter som starter skremmende tidlig om morgenen på fridager.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.