Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)
Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.
Jeg tror ikke noen har plantet bevis, men inntil videre tror jeg og har trodd at mange indisier kan bli vridd til det værste for foreldrene. Kan ikke DNA komme fra bamsen og klær fra Madeleine, ikke usannsynlig at det er blitt fraktet i den bilen. Jeg tror det blir litt prestisje for politiet, men de vet sikkert mer enn det vi vet, så mulig de har svært gode grunner for å mistenke foreldrene. Men hitill har det ikke vært fullstendig åpenbart at foreldrene er skyldige. Synes jeg.
Det har aldri vært noen som helst bevis whatsoever som peker på en bortføring. Det har hele tiden vært sprik i foreldrenes forklaring, og "småløgner" som de har måttet innrømme var akkurat det senere. Så selv om det ikke er åpenbar at de er skyldige så synes jeg det er rart at man ikke synes det er mer sannsynlig at de har gjort det enn at de ikke har gjort det.
Men det er vel sånn at foreldre flest ikke kan tro at andre kan skade sine barn. (Nå kan det jo hende- og det er min teori- at det var en ulykke og da har heller ikke disse foreldrene ønsket sitt barn noe vondt). Men dessverre så dreper foreldre barna sine, og det skjer igjen og igjen, over hele verden. Det kan også tenkes at grunnen til hvorfor man har samlet inn så mye penger har vært for å betale stjerneadvokater i en evt. rettsak. Noe som nå ser ut til å skje. Faren til Madeleine har sagt at han tenker å bruke penger fra Madeleine-funden til å betale advokaten. Ettersom pengepotten ikke ble satt opp som veldedighetsorganisasjon men som et lite firma, så kan foreldrene gjøre nøyaktig hva de vil med disse pengene.