Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva ser du på tv?!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-07, 21:18   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på tv?!

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Greys Anatomy + at jeg venter spent på hva NRK skal sende mandagskveldene (bruker være bra). Syns TV2 har sluttet med Mord og Mysterier, men Senkveld er jo ikke å forakte.

Liker NRK krimmen på fredager jeg.

Hva bruker å være på NRK mandager? Jeg ser forresten på Anna Phil mandager... Dette blir en skikkelig gravid-tv-høst kjenner jeg

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 21:19   #2
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Ja den er jo best.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 21:20   #3
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sliter forresten med en ødelagt fjernkontroll.
Grusomt.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 21:22   #4
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Grey's Anatomy og 71 grader nord (Heia Kjersti) er eit must

Ellers ser eg på og gledar meg til 24, Jordmor på nrk, Idol og Bonderomantikk

Gammel 11-09-07, 21:23   #5
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Hva bruker å være på NRK mandager? Jeg ser forresten på Anna Phil mandager... Dette blir en skikkelig gravid-tv-høst kjenner jeg

Mandager er som regel litt sånne koseserier ala Skjærgårdsdoktoren, Stolthet og fordom. I sommer sendte de en Østerisk serie som kaltes Vinbaronen, den var faktisk ikke så verst.

Må også få med meg Migrapolis på onsdager - gleder meg til oppstart. Også tenker jeg at jeg må få med meg Jordmorer i tillegg (ble en del dette ja).

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 21:24   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Mandager er som regel litt sånne koseserier ala Skjærgårdsdoktoren, Stolthet og fordom. I sommer sendte de en Østerisk serie som klates Vinbaronen, den var faktisk ikke så verst.

Ah, den har jeg ikke sett.
Ser generelt lite på NRK.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.