Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva ser du på tv?!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-07, 21:20   #21
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser du på tv?!

Jeg sliter forresten med en ødelagt fjernkontroll.
Grusomt.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 21:20   #22
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mcleod`s daughters på Hallmark!! Må se på hver dag.

Og om jeg skal tørre å si det, Horton på tv3... Mannen himer med øya.

Syns også det er fryktelig moro med Supernatural, Ghost whisper og Medium.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 21:21   #23
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jordmødrene ja!
De glemte jeg... Tv-slave jeg visstnok!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 21:21   #24
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat no MÅ eg sjå 24. Ellers klare eg meg uten.

Gammel 11-09-07, 21:22   #25
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Grey's Anatomy og 71 grader nord (Heia Kjersti) er eit must

Ellers ser eg på og gledar meg til 24, Jordmor på nrk, Idol og Bonderomantikk

Gammel 11-09-07, 21:23   #26
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Akkurat no MÅ eg sjå 24. Ellers klare eg meg uten.

Synes 24 har tapt seg jeg.. Kjenner jeg ikke er like spent lenger. Var bra de første episodene, men nå har jeg bare sånn halveis sett på de siste gangene.

Haugtussa: jeg er fortsatt sjokkert over at du ikke ser GREYS!

Gammel 11-09-07, 21:23   #27
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Liker NRK krimmen på fredager jeg.

Hva bruker å være på NRK mandager? Jeg ser forresten på Anna Phil mandager... Dette blir en skikkelig gravid-tv-høst kjenner jeg

Mandager er som regel litt sånne koseserier ala Skjærgårdsdoktoren, Stolthet og fordom. I sommer sendte de en Østerisk serie som kaltes Vinbaronen, den var faktisk ikke så verst.

Må også få med meg Migrapolis på onsdager - gleder meg til oppstart. Også tenker jeg at jeg må få med meg Jordmorer i tillegg (ble en del dette ja).

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 21:24   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Mandager er som regel litt sånne koseserier ala Skjærgårdsdoktoren, Stolthet og fordom. I sommer sendte de en Østerisk serie som klates Vinbaronen, den var faktisk ikke så verst.

Ah, den har jeg ikke sett.
Ser generelt lite på NRK.

Gammel 11-09-07, 21:26   #29
Slettet bruker
Passiv

Standard

Greys. Lost falt jeg av forrige sesong, så der venter jeg på DVD-ene. Ellers "nytt på nytt", og "House" når det passer sånn.

Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 21:27   #30
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Haugtussa: jeg er fortsatt sjokkert over at du ikke ser GREYS!

Sida eg jobbe turnus syns eg det er vanskelig å følge med seriar. 24 har gått greit på grunn av sommar.

Forresten kjem eg etterkvart til å måtte sjå Idol.

Gammel 11-09-07, 21:39   #31
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Greys, House, Nytt på Nytt og jordmødrene.

(Hvis jeg ville sett på noe annet i de aktuelle tidsrommene måtte jeg vel kjøpt egen tv.)

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

For ikke å snakke om Champions League, juhu!

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 22:10   #32
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er ingenting jeg se. Hvis jeg husker det så ser jeg på CSI, jeg liker krim, ser på "Med hjartet på rette staden" sammen med 10 åringen hvis vi er hjemme og ikke har besøk.

Nyhetene får jeg somregel med meg, men jeg ser ikke på. Jeg hører på nyheter på tv2.

Så på dans på tvnorge i stad, men ikke hele programmet.

Vi leier dvd hvis vi vil se bra filmer. Heldigvis har mannen min, sønnen på 17 år og jeg veldig lik smak når det gjelder film.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 22:13   #33
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Grey's Anatomy. Ja, det var vel sånn ca. det hele.

Ja, der er jeg også. Og den nye jordmorserien må jeg se. Det er vel ikke særlig langvarig, for bare 6 episoder, men ja - må se

Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 22:31   #34
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

JM (jordmødrene altså, regner vi må innarbeide forkortelsen) LOST, House, Grey, Family Guy, American Dad, The Simpsons, HIMYM (som selvfølgelig er "How I met your mother"), Dexter, ER, Entourage, min nye favoritt The Daily Show, NpN,

Egentlig kan jeg heller ramse opp det jeg ikke skal se, det går kanskje raskere

På venteliste har jeg Heroes og 4400, jeg er ikke overbevist men hvis hypen tar overhånd .... PBs (Prison Break altså) er jeg sterkt tvilende til etter den talentløs teite ses02, så jeg tror jeg må vente å se hva folk sier.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 22:31   #35
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Idol er et must, det kommer jeg til å følge fom. i morgen. Ellers har jeg planer om å ha et halvt øye på Bonderomantikken og kanskje også Skal vi danse når det begynner. Men av disse er det vel kun Idol jeg vil få med meg regelmessig. Jo, også Jordmødrene da, selvsagt.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 22:34   #36
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her tv/internettkabelen inn til huset full av vann (!) og vi venter på reparatør. Ergo er det snø på tv og surfing på en eller annen nabos usikra nettverk.

Ser forsvinnende lite på tv, men fikk med meg første jordmorepisode. På nett. Når er neste?

Gammel 11-09-07, 22:38   #37
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Mcleod`s daughters på Hallmark!! Må se på hver dag.

Åhhh, den serien er så nydelig og fengende. Fulgte den på TvNorge, men de sluttet å sende etter sesong 3. Har selvfølgelig ikke Hallmark.

Som midlertidig hjemmeværende skal jeg prøve å få med meg "Skjærgårdsdoktoren" hver tirsdag formiddag. Har akkurat oppdaget den serien og liker den svært godt.

Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 22:39   #38
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

LOST er det eneste jeg passer på å få med meg (i en eller annen form) Alt annet kan gjerne passere.

Gammel 11-09-07, 22:59   #39
ack
HATER Bergen by

ack sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
ack har et hav av muligheter foran seg
Standard

Alt mulig på høsten.

Anna Pihl
Greys
Jakten på kjærligheten
Idol
Sangstjerner
Dansefeber
Skal vi danse
Senkveld
Top Modell
Brat Camp
Hotell Cæsar
71 grader nord

Ja egentlig det meste. Det er ikek sånn at jeg ikke kan gå ut og sånn fordi jeg må få med meg programmer altså, selv om det ser sånn ut her nå.

ack er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 23:01   #40
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er jeg virkelig blitt tv-slave...

Før var det bare Grey's Anatomy jeg måtte få med meg...
Men nå har jo for søren den serien om jordmødrene begynt på onsdager, så da må jeg se den og.
(Men den er ikke lang, da - så snart er det bare tirsdagen som er tv-dag igjen.)

Eh... da glemte jeg visst at House starter igjen... Ja ja - så blir det tirsdag og onsdag fast framover da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14.