Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kamik

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-07, 21:07   #61
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kamik

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Disse var kule.. tror jeg må ha.

Noen som vet hvordan størrelsene er?

http://www.shoeshopping.dk/product.a...6&sub=2&page=1

Sist redigert av Isa : 10-09-07 kl 21:13.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 21:10   #62
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Link virker ikke..

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 21:12   #63
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Link virker ikke..

Oj, jeg bare kopierte den som Kiddo la inn over her jeg. Prøv den isteden

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 09:44   #64
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan noen hjelpe meg litt med størrelsen jeg skal kjøpe her?

Jeg fikk Julian til å prøve både joggeskoene sine og vinterstøvlene fra i fjor (som forøvrig er ødelagte og må byttes). Begge deler er i str. 35.
Han sier joggeskoene begynner å bli for små og at tåen går inn i tuppen (= for små). Vinterstøvlene går han nesten med tåen i tuppen på.
Ergo burde han hatt 36 i joggesko nå og skulle jeg skjøpt nye vinterstøvler til han, hadde jeg sikkert tatt 37. Hvertfall med tanke på at det ikke er helt vinter enda.

Blir det str. 6 jeg skal ha da eller?

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 09:49   #65
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det er vel 4 youth? Jeg har iallefall bestilt det til str 36 barn.

De shippet skoene mine igår, hvor lang tid kan det da ta, tro?

Gammel 12-09-07, 09:59   #66
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nei, det er vel 4 youth? Jeg har iallefall bestilt det til str 36 barn.

De shippet skoene mine igår, hvor lang tid kan det da ta, tro?

Jeg har chattet med hun dama på Sierra og hun sier man burde ta 5 til str. 36. Og siden de er litt små i størrelsen i utgangspunktet, er kanskje 4 for lite. Jeg vil tro det.

Men nå skal jeg ha 37 da, og da er uansett 4 for lite. 5 er også antagligvis det, mend et er det jeg er usikker på.

Skoene dine kommer om et par dager bare, de er kjappe.

Gammel 12-09-07, 10:02   #67
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg har chattet med hun dama på Sierra og hun sier man burde ta 5 til str. 36. Og siden de er litt små i størrelsen i utgangspunktet, er kanskje 4 for lite. Jeg vil tro det.

Men nå skal jeg ha 37 da, og da er uansett 4 for lite. 5 er også antagligvis det, mend et er det jeg er usikker på.

Skoene dine kommer om et par dager bare, de er kjappe.

Jeg har kjøpt 7 til 11-åringen min, han bruker vanligvis str. 38. De passer fint.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 10:07   #68
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg har kjøpt 7 til 11-åringen min, han bruker vanligvis str. 38. De passer fint.

Tusen takk for svar!
Da burde da 6 passe fint til Julian som tydligvis må ha 37 i vinterstøvler denne vinteren?
For jeg kan ikke gå for 5, som er mer 36 når han vokser ut av de i 35 nå?

Gammel 12-09-07, 10:20   #69
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk for svar!
Da burde da 6 passe fint til Julian som tydligvis må ha 37 i vinterstøvler denne vinteren?
For jeg kan ikke gå for 5, som er mer 36 når han vokser ut av de i 35 nå?

Tja... jeg er veldig i tvil. Vaklet lenge mellom 6 og 7. Vi har et par i 4 stående, de passet da han brukte 36.

Nå er det jo bedre at de er for store enn for små, derfor valgte jeg 7 og angrer ikke nå. Men gutten min er i hypervekst for tiden. Utvalget i 7 var også ganske dårlig.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
Gammel 12-09-07, 10:24   #70
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var i det hele tatt ganske utplukket i de fleste størrelser nå. Jeg har en som kan overta 4-ern om et par år dersom de er for små til henne dem er kjøpt til nå.

Gammel 12-09-07, 10:30   #71
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Tja... jeg er veldig i tvil. Vaklet lenge mellom 6 og 7. Vi har et par i 4 stående, de passet da han brukte 36.

Nå er det jo bedre at de er for store enn for små, derfor valgte jeg 7 og angrer ikke nå. Men gutten min er i hypervekst for tiden. Utvalget i 7 var også ganske dårlig.

Jeg er også veldig i tvil.
Men altså, sønnen din bruker 38 i sko nå og de i 7 passer han bra nå?
Men igjen, da han brukte 36 i sko, passet de i str.4?

Kanskje jeg skulel gått for de i 5? Søren og, dette er vrient!

Gammel 12-09-07, 10:31   #72
allium
Bare sær

allium sin avatar

Standard

Jeg er også veldig i tvil.
Men altså, sønnen din bruker 38 i sko nå og de i 7 passer han bra nå?
Men igjen, da han brukte 36 i sko, passet de i str.4?

Han sier så. Det er jo ikke så lett å sjekke med den typen støvler.

Jeg bruker 39 voksenstørrelse forresten. Jeg prøvde Kamik-støvlene hans, de er for små til meg. Jeg får dem på, men det gjør vondt.

Gammel 12-09-07, 10:40   #73
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Jeg sitter og skravler med en fyr på Sierra her nå og han sier at han ville anbefale størrelse 5,5 til europeisk str. 37.
Men han vil ikke si noe om størrelsene generelt da, ikke om de er små i størrelsen.

Ikke lett dette.

Gammel 12-09-07, 10:48   #74
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Vel, nå bestilte jeg. Det ble str. 6. Passer de ikke i år, så passer de til neste år. Og har han vokst ut av dem før de passer neste år, så selges de. Enkelt og greit ;-)

Måtte lissom bestille før de ble helt utsolgt også.

Gammel 13-09-07, 22:34   #75
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Jeg fikk mine på døren idag! De var kjempefine og passet akkurat. La oss håpe de ikke vokser frem til det blir kaldt nok.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.