|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Mer om barnetvJeg syns den var nydelig. Gro Dahle er jo egentlig helt genial. Storebror satt som fjetret, men vi måtte snakke om den etterpå.
![]() |
#2 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mer om barnetv
Kanskje du kan forklare den for meg da, for jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt skjønte. Hvordan forklarer du alle de som kom fram fra veggen f.eks? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mer om barnetvHer gjelder the one and only Kalle & Molo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
Nydelig? Hm.. forskjellig oppfatning vi da
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
Vi snakket litt om at det var viktig å si fra hvordan man har det. At man ikke trenger å være stille og blid hele tiden. At det er lov å være sint, lei seg og bråkete også. At det er viktig å bli SETT. At han kan fortelle oss hvis det er noe som er dumt, eller hvis han syns at vi ikke ser ham ordentlig.
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
Husker ikke hva den het.. men husker jeg skulle lese den i samlingsstund i barnehagen - for vi hadde nettopp fått den som ny bok...
![]() |
|
|