Sv: Mer om barnetv
Opprinnelig lagt inn av guniss, her.
Nydelig? Hm.. forskjellig oppfatning vi da 
Jeg slo av jeg da.. ikke noe vits for min ettåring å se .. Men jeg synes ikke den var noe særlig heller. Synes selve personene var så "drastiske" ? De så jo ikke normal ut?
Og alle har jo ikke muligheten til å prate med foreldrene sine etter de har sett noe sånt, og jeg vil se for meg at det kan være litt vanskelig å skjønne at hun ble usynlig fordi hun var snill.. 
Vi snakket litt om at det var viktig å si fra hvordan man har det. At man ikke trenger å være stille og blid hele tiden. At det er lov å være sint, lei seg og bråkete også. At det er viktig å bli SETT. At han kan fortelle oss hvis det er noe som er dumt, eller hvis han syns at vi ikke ser ham ordentlig.
Sånne ting.
Og jeg liker illustrasjonene. Det er da ingen tegnefilmer som er realistiske, akkurat, i bildebruken sin?
Den boka du hadde lest, var det den om "sint mann"? Den syns ikke jeg heller er så egnet til "almenn" underholdning, men den er nok kjempefin for barn som faktisk opplever vold.