|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mine erfaringer med OTH og Bugaboo så langt ...Nå har jeg hatt Bugaboo i noen måneder og har utelukkende brukt den siden den kom i hus. Den splitter nye OTH'en har støvet ned i mellomtiden. Jeg var så fornøyd med Buggisen at jeg også solgte den lekre OTH bagen i brunt. Det er pluss og minus med begge vognene. Jeg elsker Bugabooen av utseende. Den er så lekker, ren og klassisk og den har mange fine trekk å velge mellom. Personlig liker jeg ikke fleecetrekket, men har to av canvastrekkene å velge mellom. Bagen er stor og lun og lokket gjør at den ser veldig ren ut i trekkene (om man kan si det sånn). Ulempene er:
|
|
|
|
#2 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Mine erfaringer med OTH og Bugaboo så langt..Det hun sa.
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09 - Serenity now. Insanity later. Sist redigert av Agent Scully : 15-09-07 kl 22:04. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
--
|
Sv: Mine erfaringer med OTH og Bugaboo så langt..Det med vogner er jammen meg ikke lett. Jeg synes Bugaboo er opp mot den perfekte vogn, men den har absolutt minussider ja. Enig i mye av det du sier. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Mine erfaringer med OTH og Bugaboo så langt..Jeg har solgt OTH'en vi har hatt i tre år nå. Er superfornøyd med den og ville kjøpt den samme på nytt pga jeg syntes den har utrolig gode trilleegenskaper, noe jeg vektlegger mer enn design og bagstr. Babyen får man med seg uansett. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Like blid!
Sv: Mine erfaringer med OTH og Bugaboo så langt..Helt i orden, Marikken. Jeg skjønner tankene dine, har det på akkurat samme måte selv.
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Mine erfaringer med OTH og Bugaboo så langt..Må ikke skrive noe ille om OTH, nå som jeg nettopp har kjøpt!
|
|
|
#7 |
|
Like blid!
Sv: Mine erfaringer med OTH og Bugaboo så langt..guniss: jeg har ikke mye negativt om OTH. Jeg har min fjerde OTH vogn nå, det burde si litt
|
|
|
|
#8 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mine erfaringer med OTH og Bugaboo så langt..Hva gjør egentlig jeg innom en tråd som dette? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mine erfaringer med OTH og Bugaboo så langt..
Jeg er nok veldig mentalt klar for flere barn ja, men jeg skal jo gifte meg før vi setter igang. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Mine erfaringer med OTH og Bugaboo så langt ...Jeg triller alltid Cameleonen med en hånd.
|
|
|
#13 |
|
Like blid!
Sv: Re: Mine erfaringer med OTH og Bugaboo så langt ...Ingridlille:
Man kan trille med en hånd, men det er ganske mye tyngere enn med OTHen. Fjæringene er riktig innstilt. Babyen er ikke 6 kg ennå.
|
|
|
|
#14 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Re: Sv: Re: Mine erfaringer med OTH og Bugaboo så langt ...
Nei.
|
|
|
#15 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Re: Sv: Re: Mine erfaringer med OTH og Bugaboo så langt ...
Jeg mente ikke at vedlikeholdet hjelper på trillingen hvis du synes den er tung (men hvis man foreks. ikke har stilt inn fjæringen riktig så kan nok det hjelpe, hvis det var tilfelle).
|
|
|
#16 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Mine erfaringer med OTH og Bugaboo så langt ...Vi tar buggisen ned i kjelleren nå - der skal den få bli årgangsbuggis i påvente av en evt. nestemann.
|
|
|
#17 |
|
Peppy!
|
Sidespor, men må slenge inn en kommentar. Jeg har kalesjen (?) oppe mens jeg triller OTH-en, og legger ipoden nedi der. Da ligger den støtt og godt. Guttungen hører også på iPod til tider (særlig Karius og Baktus), og da også slenger jeg iPoden oppi kalesjen, og han klarer ikke dra den løs. Det meste han klarer er å nappe ut ledningen. Og det er jo ingen krise. Så vet du det, selv om du egentlig ikke lurte. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren nok
|
Har en plan om å kjøpe brukt
|
|
|
#19 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Mine erfaringer med OTH og Bugaboo så langt ...Guniss: Du burde prøve få tak i en 2007modell. |
|
|
|
![]() |
|
|