Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om å la barn gå til barnehagen alene

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-07, 08:59   #31
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å la barn gå til barnehagen alene

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Gud, så glad jeg er for at du ikke jobber i mine barns barnehage!
Makan til besserwizzer som setter deg til doms over andres unger.
Ikke en eneste av førskolebarna som hadde vært i stand til å gå alene til bhg dersom forholdene lå til rette, sier du? Snakk om å ha tro på de barna man jobber med til daglig...jøss! Er du førskolelærer??

Ja, faktisk, så er jeg det. Her handler det ikke om å være besserwizzer, men å kjenne barna så godt at jeg er rimelig sikker på at de godt kunne havnet helt andre steder enn i barnehagen. Dette gjelder selvsagt der de er nå, det er meget mulig at om noen mnd så er disse barna mer modne og kan gå helt fint selv. Jeg har heller aldri sagt at dette gjelder alle barn, jeg snakker om den gruppa vi har pr dags dato. I fjor var det nok noen som kunne gått alene til barnehagen om det hadde vært tillatt, noe det ikke er i vår barnehage.

Du snakker om å være besserwizzer, men her er det vel du som er det som uttaler deg om disse barna som DU ikke kjenner, men som JEG kjenner!!!!! Og som jeg pr dags dato ikke syns er moden nok til å skulle gå i barnehagen alene! Det er ikke alle barn som er moden nok til å gå i barnehagen når de er 5 år. Er det vanskelig å skjønne, eller?

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.