Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om å la barn gå til barnehagen alene

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-07, 10:08   #32
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om å la barn gå til barnehagen alene

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Du snakker om å være besserwizzer, men her er det vel du som er det som uttaler deg om disse barna som DU ikke kjenner, men som JEG kjenner!!!!! Og som jeg pr dags dato ikke syns er moden nok til å skulle gå i barnehagen alene! Det er ikke alle barn som er moden nok til å gå i barnehagen når de er 5 år. Er det vanskelig å skjønne, eller?

Nei, det er ikke vanskelig å skjønne. Men det jeg reagerte mest på er at du setter deg over enkelte foreldres mening om sitt eget barn,- at du faktisk mener at du vet mer om barnets modenhet i forhold til dette enn foreldrene.

De førskolelærerne jeg har vært borti i løpet av 3 barn i barnehage , (og det begynner å bli en del) har vært svært lyttende overfor foreldrenes meninger og ønsker i forhold til barna sine. Jeg tror jeg aldri har vært borti noen som mener at de kjenner barna mine og deres modenhet mer enn jeg selv gjør.

Jeg hadde blitt opprørt hvis en ansatt/førskolelærer hadde møtt meg med den holdningen.

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.