Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er jeg virkelig rasist?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-07, 11:04   #10
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg virkelig rasist?

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Artikkel om dette i VG i dag, se her. Den støtter i hvert fall mitt inntrykk av at ting ikke er så "enten eller" som en del av dere vil ha det til.

Hva mener du egentlig? Er det greit å si neger fordi en politimester i Troms sier det?

Jeg ser bare en annen sta tulling som nekter å innse at ting forandrer seg. En som driter i om han sårer andre fordi han selv hevder han ikke mener å gjøre det. En som lever etter normer som ble satt for flere tiår siden og som ikke skjønner at de normene ikke passer i dagens samfunn. En som ikke forstår hvilke signaler han sender og hvilket lys han setter seg selv i ved å gå ut i VG med de forstokkede meningene sine.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:10.