Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Merkelig påkledning i bhg

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-07, 00:23   #13
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Merkelig påkledning i bhg

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Høres absolutt ikke bra ut at klærne forsvinner på den måten, men jeg skjønner at det er vanskelig å ta det opp

De som jobber i barnehagen vår er alle erfarne, voksne damer. Så jeg stoler på at de vet bedre enn meg hvordan de skal kle på ungen. Finner henne gjerne i bare body og strømpebukser inne, men hun er aldri kald. Ute kler de på henne mer enn vi ville gjort selv, men hun har knapt nok vært syk ennå, så det er tydelig at de vet hva de gjør.

Det eneste jeg reagerer litt på er at de er så utrolig forsiktige med ungen. Etter at hun begynte der har hun ikke hatt ett eneste blåmerke (utenom ett hun fikk hjemme). Når det hagler og stormer ute holder de henne inne, og de nekter henne å sitte midt oppi sølepyttene og plaske. Hun krabbet rundt i Troll-lobber lenge, helt til hun en dag ble litt fuktig på ullsokkene. Da mente de vi måtte kjøpe støvler. Jeg har aldri sett henne alene der, det er alltid en av personalet som stuller rundt henne eller bærer på henne. Til og med klærne hennes er renere når hun er i barnehagen enn når hun er hjemme. Hvordan får de det egentlig til?

Høres ut som snuppa di har blitt barnehagens maskot! (Er hun minst på avdelingen?)

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:53.