Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er historien bak nicket ditt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-07, 20:44   #221
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er historien bak nicket ditt?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nehei. De er ekle kosemosere.

Ja, der har du meg. :kremt:

Gammel 24-09-07, 20:45   #222
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg har visst fått nytt nick siden sist. Jeg synes mammanick er utrolig døllt. *knuser mange tær* Det ble Irma fordi jeg synes Irma 1000 var litt kult, i tillegg til at det spiller litt på forrige nick: tidligeremamsen.

Du knuser ikke mine. Jeg har nemlig vernesko.

Gammel 24-09-07, 20:48   #223
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Du knuser ikke mine. Jeg har nemlig vernesko.

Du har kanskje tærne i behold, men du er sikkert dødelig fornærmet. I tillegg til at du griner. Mamma Rosa minner meg forresten mer om pizza enn om mammaer.

Sist redigert av Irma : 24-09-07 kl 20:50. Årsak: leif
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:49   #224
mami
Aktiv

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvere Romerike
mami har et hav av muligheter foran seg
Standard

Siden jeg bor utenlands og ofte blir kalt mummy, saa tenkte jeg bare at jeg skulle fornorske det littegranne...

Ikke saerlig fantasifult..i know

mami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:54   #225
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Du har kanskje tærne i behold, men du er sikkert dødelig fornærmet. I tillegg til at du griner. Mamma Rosa minner meg forresten mer om pizza enn om mammaer.

Men da uttaler du nicket mitt "Mamma Rååsa" da?
Det er nemlig rett frem "Mamma_Rosa".

Jeg gråter ikke nei. Men vurderer nickbytte, til Maros.

Gammel 24-09-07, 20:55   #226
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Har heitt Zip sidan eg registrerte meg på SnartGravid i 2000.
Ikkje nokon spennande historie bak nicket, ville berre finne eit lett og ikkje så vanleg nick. Kom over ein logo der det stor Zip Mink og da vart det Zip

Gammel 24-09-07, 20:57   #227
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Men da uttaler du nicket mitt "Mamma Rååsa" da?
Det er nemlig rett frem "Mamma_Rosa".

Da lærte jeg noe nytt i dag.

Gammel 24-09-07, 21:01   #228
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Da lærte jeg noe nytt i dag.

Jeg og - har også tenkt Mamma Råsa og sett for meg Lille Grensen...

Sist redigert av Tangina : 24-09-07 kl 21:14. Årsak: Jeg kan virkelig ikke skrive riktig lenger. *irritert*
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 21:03   #229
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Tør jeg foreslå ny tittel Mamma Rosa med o og ikke å?

Gammel 24-09-07, 21:05   #230
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Folk har gått rundt og trodd at det var med å??
Ja, da må det bli ny tittel.

Gammel 24-09-07, 21:19   #231
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var opprinnelig abon ( = initialene på alle mine 4 navn ), men da jeg skulle registrere meg på SG skulle jeg liksom være litt hemmelig jeg da, så da ble det noba. Siden jeg ble værende så lenge på SG ble noba det nicket jeg følte var meg og dermed har jeg byttet nick til noba overalt hvor jeg er.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 22:18   #232
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vært tiddelibom siden jeg registrerte meg på SG i 2002. Utg. punktet er delt - dels fordi jeg liker bøkene til A.A. Milne om Ole Brumm godt, og dels fordi jeg gikk med en "snøfnugg" i magen, så liten var storesøster den gang. Og da passet tiddlibom godt.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 22:29   #233
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg har "alltid" vært Enhjørning eller Unicorn.
Da jeg begynte min nett-karriere i 2001 hadde jeg nylig fått den aller flotteste julegaven jeg noen gang hadde fått, nemlig den store, flotte tatoveringen av en steilende enhjørning på venstre arm.
Min beste venninne visste hvor mye og hvor lenge jeg hadde ønsket meg det, og bestemte seg for å gi den til meg.

Så da jeg skulle velge meg et nick på det aller første prateforumet jeg var, ble det Unicorn - rett og slett fordi jeg er så glad i tatoveringen min og jeg synes den representerer meg på en måte.
På VGD var nicket Unicorn allerede opptatt, så da ble det Enhjørning.
Var Unicorn på NM og SM, men av en eller annen grunn skiftet jeg til Enhjørning da jeg kom hit.
Nå finnes det fremdeles en Unicorn på NM, men det er ikke meg!

Sist redigert av Enhjørning : 24-09-07 kl 22:47.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 22:31   #234
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Blånn er blond.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 22:50   #235
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Pamina fordi jeg elsker Tryllefløyten, synes navnet er ganske vakkert, og så er hun en prinsesse som tar opp kampen mot det onde og vinner så det suser og får prinsen.

Greit å bli assosiert med den dama.

Også synger hun så vakkert!

Gammel 24-09-07, 22:53   #236
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Initialene mine.
Følte behov for å anonymisere meg litt da jeg meldte meg inn på NM, og har senere brukt dette nicket på barn-og familieforumene.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 23:01   #237
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordi jeg er et eksklusivt krydder, vel. Jeg burde kanskje hett noe skarpere, men jeg syntes safran klang så godt.

Gammel 24-09-07, 23:03   #238
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som Hornsalt, eller hva, Safran.

Gammel 24-09-07, 23:04   #239
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Jeg het Amidriel på NM, og det har fulgt meg i flere år.

Det er en krysning av Amidala og Galadriel. Pompøst og fint.
Siden folk er late endte det opp med at jeg ble kalt Ami, og i et anfall av egen latskap (og wannabe-anonymitet) ble det Ami her inne.

Vurderer å blåse meg opp igjen med fullt nick. Vad tycks?

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 23:06   #240
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Hva er forresten DOL?
Jeg er litt uerfaren i forumverdenen.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:20.