Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeanstråd

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-06, 12:05   #141
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeanstråd

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Men vi var innom Koma og der prøvde jeg en helt smal Acne bukse i mørkebrunt.Den var helt utrolig flott
Ikke var den sinnsyk dyr heller, 1299,-
Har den på nå, og den er helt fantastisk!

Anbefales

Var det av den modellen som er litt høy i livet?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 12:09   #142
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jhelt smal Acne bukse i mørkebrunt.Den var helt utrolig flott
Ikke var den sinnsyk dyr heller, 1299,-
Har den på nå, og den er helt fantastisk!

Anbefales

Skitlekker bukse og STUNNING på!
Skulle gjerne leid de beina dine en kveld ja...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 18:53   #143
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Tusen takk

Blir bare mer og mer i glad i denne, hadde den på jobben og den er suveren

Den er litt høyere på livet enn feks den jeg har fra Sass & Bide, men ikke spesielt høy på livet.
Går akkurat over hoftene

Gammel 13-10-06, 19:03   #144
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vil gjerne se bilder av buksene på. Spesielt bakenden.
Noen som orker å vise?

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 19:24   #145
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, det vil jeg også!!! Jeg digger smale bukser!

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 20:37   #146
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Vi vil se rompa di Angelique!

Gammel 14-10-06, 17:15   #147
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Jeg er 181. Kiloene sitter på hofter (som for øvrig er brede fra før), rumpe og lår. Fant endelig en bukse som satt godt, og var lang nok i bena -
Acne Jeans. Den finnes i (minst) 2 modeller, en med lavt liv og rette ben, og en med middels liv og smale ben.

Bilde:

litt store bilder.

hvor-hvor mye........må ha nå!!! samme lengde mere ræv men skulle gå

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 17:28   #148
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Her er min yndlingsbukse fra Sass & Bide

kjøpt hos Paul & Pauline, men ser de har identisk hos Revolveclothing til 297 $
Jeg betalte 2695,- i Norge

Hmf...med den bakdelen ville vel strengt tatt cubus på salg til 199.50 sett mega hot ut da.....

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 19:11   #149
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Har kjøpt meg nye jeans i dag, Simple Wish på B-Young og de sitter kjempe fint på. Er veldig fornøyd.
Først prøvde jeg en i str. 44 men den var jo aaaalt for stor, endte med en bukse i str. 40 og gjett om jeg var fornøyd.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 20:00   #150
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Har kjøpt meg nye jeans i dag, Simple Wish på B-Young og de sitter kjempe fint på. Er veldig fornøyd.
Først prøvde jeg en i str. 44 men den var jo aaaalt for stor, endte med en bukse i str. 40 og gjett om jeg var fornøyd.

Så bra!

Og den buksa til Angelique
Ville jo aldri fått den på min kropp.. og med fotballegger ser det ikke så pent ut med traaaaaaang bukse hele veien ..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 20:03   #151
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Skal få Ine-mor til å knipse noen bilder av div modeller jeg

Gammel 15-10-06, 02:28   #152
Frost

Frost sin avatar

Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Bilde?

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 09:00   #153
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

For alt kler den smukke.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 12:58   #154
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

.. ellers er også 572 fra Levis fin til meg og et par Crocker bukser som har regboot eller bootcut, dvs enten rett i bena eller ørlite videre nede.

Kjøpte en Levis 572 i går, har ikke hatt på meg Levis siden midten av 90-tallet. Den er superfin!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 14:49   #155
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som vet hvor jeg kan få fatt i Corleone Jeans?

Gammel 17-10-06, 19:59   #156
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor finner jeg Sass & Bide bukser i Oslo?

Bare studielånet kommer nå .

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 21:10   #157
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Cascaye : Voga og Den Dama har Sass & Bide

Prøver du en er du solgt

Gammel 17-10-06, 21:34   #158
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvilken type jeans kan passe meg da tro? Har mest lyst til å legge inn bilde av meg i den fake RR buksa jeg har på meg nå.

Jeg er 165 høy(lav)
Ca. 73 kg. "Jevnt fordelt utover mage, håndtak og lår.
Har ikke spesielt stor rumpe, så kunne godt tenkt meg en bukse som ga meg fin rumpe :-)
Str... er vanskelig syntes jeg. I only bukser fra Vero Moda bruker jeg str. 42 i livet og 32 i beina.

Noen som vil hjelpe meg?

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 21:46   #159
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Det samme lurer jeg på...

Sliter så med bukser nå som jeg har blitt så tynn igjen.
Str. 34 (xs) er for stort. I alle fall i de fleste merker.

Trenger en jeans som sitter godt på meg som er 160 høy og veier 45 kg.

Kan liksom ikke handle i barneavdelingen heller. De blir for korte på bena, eller for store i livet. Jeg HAR prøvd ja...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 21:57   #160
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har kjøpt meg ei veldig fin bukse fra Vera Moda. Svartgrå.
Men finner ikke noe bilde av den på nett.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.