Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nydelig ulltøy til barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-07, 11:40   #41
tiril
Passiv

Standard

Sv: Nydelig ulltøy til barn

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Takk for tips om nettbutikker.

Jeg blir ikke akkurat i vaskemodus av å ta golvvasken, jeg blir mer i sitte ned og ta meg en velfortjent sjokolade/kopp te/glass vin-modus. Ubehandla ull går rett på ullprogrammet i vaskemaskinen, med nøstebarnullsåpe, det går så fint atte.
Og det meste av klær som skal renses blir også helt fine på skånsomt program i vaskemaskinen. :lat og erfaren:
Bare bunaden min og mannens dresser som renses her i huset.

Pleier alltid å avslutte vaskinga med eit velfortjent deilig skumbad,og til slutt en god lunch og en herlig kopp mocca kaffe...Føler sååå at eg har fortjent det etter all vaskingaDet er fredagsfølelse det!

Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 11:51   #42
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Begge delene

Kan være jeg som tar feil.....

Hun hadde vel en sånn der tynn ulldress og, men en var heller ikke 100% ull. Den på baldrian siden er en mye tykkere en tror jeg.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 00:03   #43
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg prøvde nettopp en bukse som ikke kunne vaskes. Eller renses.
Butikkdamen ble blank i fjeset da jeg spurte hvordan denne skulle håndteres, tror ikke noen andre hadde spurt.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 17:41   #44
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balansekunstneren, her.

Jeg prøvde nettopp en bukse som ikke kunne vaskes. Eller renses.
Butikkdamen ble blank i fjeset da jeg spurte hvordan denne skulle håndteres, tror ikke noen andre hadde spurt.

What?

Engangsbukse, liksom...?

Gammel 25-09-07, 17:57   #45
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

At jeg ikke gidder kjøpe klær som må vaskes på 30 grader ullprogram. Enkelt og greit.

Selv ikke når det er ullklær? Du vet at skikkelig ull ikke skal vaskes varmere i maskin?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

What?

Engangsbukse, liksom...?

Gammel 25-09-07, 17:59   #46
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

Vettu, handvask er faktisk en barriere å komme over.... men når man først er begynt med handvask er det jo super raskt gjort då.

Vet du, det er jeg helt enig med deg i. Vi vasker også all ull for hånd, og den holder seg mye bedre og forblir myk lengre. Det tar ikke lange tiden å vaske. Forøvrig ble vi lei av å bruke "opp" fredagen på husvask, så vi startet tradisjon med torsdagsvask i stedet. Deilig å komme hjem til rent hus på fredag .

Og når vi først er på viddene kan jeg jo legge til at jeg ønsker meg badekar. Veldig veldig mye!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:25   #47
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

What?

Engangsbukse, liksom...?

Jepp, men prisen gav ikke det signalet.

Jeg er for nysgjerrig til å ikke sjekke nærmere, og fant ut at man visstnok skulle fryse buksene for å i det minste bli kvitt litt bakterier...

Gammel 25-09-07, 20:11   #48
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balansekunstneren, her.

Jepp, men prisen gav ikke det signalet.

Jeg er for nysgjerrig til å ikke sjekke nærmere, og fant ut at man visstnok skulle fryse buksene for å i det minste bli kvitt litt bakterier...

Og flekkene bare renner av selv, uten vask?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 22:26   #49
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Selvsagt, Elisabet

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.