|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Når noen du kjenner mister en av sine aller nærmeste ...Jeg vil veldig gjerne ta kontakt og være en god venn, men ofte tør jeg ikke. Er redd for å gjøre noe feil eller virke invaderende. Så jeg er dessverre ingen påle for vennene mine i slike situasjoner. Skulle gjerne ha vært det, og prøver å bli et bedre menneske på dette området. |
|
|
|
#22 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Når noen du kjenner mister en av sine aller nærmeste ...Jeg tar kontakt og viser at jeg bryr meg, men jeg lar det være litt opp til vedkommende hvor mye han/hun vil snakke om dette. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når noen du kjenner mister en av sine aller nærmeste ...Tar kontakt, for ikke så lenge siden mistet en kamerat moren sin, da sendte vi blomster m/kort og deltok i begravelsen. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Når noen du kjenner mister en av sine aller nærmeste......Min første reaksjon hadde nok vært å sende blomster, for så å ta kontakt med noen som står de pårørende nær for å høre litt hvordan de har det. Jeg hadde nok ikke tørt å ta direkte kontakt, men nå har jeg fått en tankevekker.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Når noen du kjenner mister en av sine aller nærmeste ...Jeg vet av erfaring hvor godt det gjør at folk våger å ta kontakt og spørre hvordan det går, om det er noe de kan gjøre etc.
|
|
|
#26 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Når noen du kjenner mister en av sine aller nærmeste ...En veldig god venninne mistet moren sin for 3 mnd siden. Jeg har vært der hele tiden for henne, og latt henne få vite at jeg er her, til enhver tid uansett...Men nå er dette en veldig god venninne, så det blir ikke det samme vil jeg tro. Men jeg er uansett ikke typen til å trekke meg unna, å skyve ting bort. Det skal så lite til for å hjelpe litt til i en vanskelig periode av livet...
|
|
![]() |
|
|