Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør deg glad I DAG!?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-07, 21:57   #81
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg kjenner at jeg blir litt glad i dag fordi vi har en Skilpadde som stadig har en treffsikker hammer. Eller noe sånt.

Det var ikke meg som modererte her, altså. Men jeg er veldig glad I DAG (også) for medmodder som er kjappere enn meg på å oppdage slikt og Ta Grep.

Gammel 05-10-07, 21:57   #82
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Jeg ringte mammma i Colombia, hun ha bursdag. Hun så hun er såå glad av meg, gustav og ungene og hun kan ikke vente til å se os i januar!!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 21:57   #83
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Fordi vi fortjener det!

"Modererer dem som fortjener det" - det høres ut som en slags variant av "Hard mot de harde", i grunnen.

Gammel 05-10-07, 21:58   #84
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det var ikke meg som modererte her, altså. Men jeg er veldig glad I DAG (også) for medmodder som er kjappere enn meg på å oppdage slikt og Ta Grep.

Nei, jeg siktet ikke til modereringen. Du er jo tross alt bare en Skilpadde. Jeg tenkte på dine stadig treffsikre formuleringer.

Gammel 05-10-07, 22:01   #85
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Nei, jeg siktet ikke til modereringen. Du er jo tross alt bare en Skilpadde. Jeg tenkte på dine stadig treffsikre formuleringer.

Åh. Takk. Nå ble jeg glad for det også.

Gammel 05-10-07, 22:09   #86
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Det nydelige høstværet her.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 22:29   #87
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Akkurat nå er jeg veldig glad for at det ser ut som om 7 åringen min er blitt frisk etter å vært syk i over 3 uker, nå har han vært ganske bra i 3 dager, i natt så overnatter han hos en kamerat, og det er så godt å se han orke å leke med venner igjen.

Gammel 05-10-07, 22:50   #88
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er glad for at jeg vant vin på lotteriet på jobb

Jeg er veldig veldig glad for en sms jeg fikk i dag!

Gammel 05-10-07, 23:12   #89
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kine, her.

Gjør meg glad i dag? Hmm..

- Fikk 1100 kr av kjæresten idag, med beskjed om å shoppe til meg selv.
- At jeg skal ta to tattooer i morgen

Neh, deg har jeg ikke lagt merke til før nå..

Vælkommin

Ž*•.ž(*•.žGutt 99-01 og 03ž.•*Ž)ž.•*Ž
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 23:19   #90
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle godordene som kom om snuppa på første foreldresamtale på skolen.

Gammel 05-10-07, 23:26   #91
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungene mine

De er blitt så flinke til å fortelle hva som har skjedd i løpet av dagen, leker og koser seg med hverandre og viser så tydelig at de har det bra.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 23:27   #92
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

At jeg har hatt glade barn i dag, og at det har gått fint med to barn på besøk i dag uten krangling

At gubben kommer hjem på bursdagen til mellomste neste lørdag.

Gammel 06-10-07, 07:48   #93
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

"Modererer dem som fortjener det" - det høres ut som en slags variant av "Hard mot de harde", i grunnen.

Modde-reklame? Er det lov også nå?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 08:38   #94
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Modde-reklame? Er det lov også nå?

Nei, nei, dette er ikke reklame. Dette er forbrukerinformasjon.

Gammel 06-10-07, 08:55   #95
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Idag er jeg glad for at jeg skal på kurs, og det skal jeg i morgen og. Minstemann sitter og ser på tv, syngermed og slår takten med hendene. En glad liten fyr. Eldste sover for hun var utslitt etter bading igår. :en god morgen:

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 09:04   #96
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Foreløpig har jo dagen akkurat startet men;

• At det kun er 19 dager til termin
  • At kommende storesøster og jeg skal hente min bestevenninne og hennes "tante" på flyplassen snart.
  • At vi skal ha barnefri og gå ut å spise en bedre middag, kanskje for siste gang på lenge

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 10:46   #97
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

at jeg skal ha utdrikkningslag i dag!!

og at mannen får besøk/hjelp av sin forlover og skal ha småen helt alene.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 11:49   #98
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

No reiser med snart til fjells og blir til i morgo . Mannen er der på jakt.
Og me har fått leigd ut leilegheita i kjellaren att, kjekke inntekter

Gammel 06-10-07, 12:36   #99
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som lovet:

- at det er nydelig høstvær ute
- at storesøster dro av gårde tidlig for å leke med gode venninner
- at vi har fri i dag og kan kose oss hjemme

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 14:01   #100
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er fantastisk vær ute.

Snart skal vi reise og hente hjem Storebror etter ei uke hvor han har vært på hytta.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:49.