|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Jeg har ingen i familien min her inne, så vidt jeg vet. Kjenner heller ingen i RL. :eh-looser: |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Epikur
|
![]() Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Ingen søstre eller brødre, svogre eller svigerinner her inne, men det *kan* ha sammenheng med at de ikke har barn. Det kan være jeg har en kusine eller to her inne, men jeg har ikke skjønt hvem det er i hvertfall.
![]() |
#84 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Jeg tror ikke jeg har familie her inne. Jeg kjenner mammaen til Lisa bittelitt, og storesøster har lekt et par ganger sammen med den nydelige datteren hennes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Både søsteren min og svigerinnen min er her inne. Førstenevnte er veldig aktiv og sistnevnte burde bli mer aktiv.
![]() |
#86 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Eg har ein slektning her inne, ja
![]() |
#88 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Så vidt jeg vet har jeg ikke noen slektninger her inne.
![]() |
#89 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Har ingen i familien her inne, så vidt jeg vet.....
![]() |
#90 |
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Jeg hadde blitt veldig overrasket om det viste seg at noen jeg er i familie med er her inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Mamma, ja. Hun kikker innom her iblant, men har ikke registrert seg.
![]() |
|
|