Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-07, 00:48   #10
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Ja, da må man bruke ull hvis de svetter eller blir våte, har ikke sagt noe annet heller.

Men mine har faktisk ikke vært våte og kalde med bomull innerst.
Tro det eller ei.

Enig med deg her. Har heller ikke opplevd problemer med å bruke bomull. Men nå er mine to 2,5 år og 4,5 år nå, og har vel enda ikke vært så aktive som eldre barn vil bli. De har 2 uteperioder om dagen som regel i barnehagen, og det er vel et par timer om gangen. Ikke er det så knallharde vintere her heller. Med en lett og go dress som mine har, der det jo også er ullfor, så er det nok et større problem at de blir for varme, enn at de rekker å bli kalde - ull eller ikke ull.

Men hadde de vært ute hele dagen, så hadde de nok måttet hatt en annen garderobe. Men nå er de jo ikke det, og ullbehovet er ikke så prekært. Det går som regel helt greit uten også.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.