Sv: En trist observasjon ...
Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.
Det kan man jo si om alle påstander man er uenig i. Jeg kan selvsagt mistolke. Jeg kan selvsagt lese mer eller mindre mellom linjene enn det var meningen jeg skulle gjøre. Det kan man vel aldri gardere seg mot?
Hva mener du egentlig? Jeg tror kanskje ikke jeg skjønner helt hva du spør etter.
HI skriver:
Denne gutten var sterkt overvektig. Dette er jo kanskje ikke et uvanlig syn, og jeg legger sjelden merke til slikt, men det som fikk meg til å reagere, var at denne gutten bokstavelig talt sto og proppet i seg snop.
Det var ikke snakk om en drops...han hadde munnen full, og han bar på masse snop i hendene, og stappet innpå etterhvert som han tygde unna. Fråtsing, var et ord som slo meg...
Hun skriver her at hun legger sjelden merke til at barn er overvektige. Det hun reagerer på er fråtsingen til denne gutten. En gutt som står og stapper i seg uten nytelse....
Hun blir sjokkert over det hun ser. Jeg har tynne barn. MEN dersom mine barn hadde sittet og proppet i seg flere drops samtidig osv. da hadde jeg sagt i fra til dem. Slik fråtsing er ikke bra. Jeg hadde ikke stått ved siden av og smilt. Jeg hadde bedt dem om å stoppe å spise, for så å snakke med dem når vi kom i bilen. Jeg er mor og tar ansvar for mine barn.
|