|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvilken type er du? | |||
ENFP |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 5,21% |
INFP |
6 | 3,13% |
ENFJ |
27 | 14,06% |
ENTP |
11 | 5,73% |
INTP |
4 | 2,08% |
ENTJ |
12 | 6,25% |
INTJ |
23 | 11,98% |
ESTJ |
8 | 4,17% |
ISTJ |
6 | 3,13% |
ESFJ |
22 | 11,46% |
ISFJ |
23 | 11,98% |
ESTP |
3 | 1,56% |
ISTP |
0 | 0% |
ESFP |
8 | 4,17% |
ISFP |
1 | 0,52% |
INFJ |
28 | 14,58% |
Deltakere: 192. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?Interessant, for denne testen har jeg tatt før med helt annet resultat. Men jeg vet at jeg har svart ganske annerledes denne gangen.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?Enfp
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 12-10-07 kl 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?Det er overvekt av introverte mennesker her? |
![]() |
![]() |
#46 |
trøtt
|
![]() Sv: Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?Jeg varierer mellom å lande på ENFP og ENTP på slike tester. Det er en ørliten differanse i preferansene mine og det er ofte dagsformen som avgjør.
![]() |
#47 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?Dagsformen min vil også avgjøre mange spørsmål jeg er veldig usikre på da svarene er situasjonsbetinget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?Jeg er INFJ. Og konstaterer at enten er ikke den testen særlig god, eller så er IN_J-er ekstremt overrepresentert på FP. (Ikke at det er noe galt i det, altså.
Jeg tror ikke nødvendigvis introverte er gladere i å skrive, men det stemmer nok at de/vi er overrepresentert på nettet, ja. Å treffe og omgås folk på nett ser ut til å passe mange sosiale introverte veldig godt.
![]() |
#49 |
<*(((<
|
![]() Sv: Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?
Jeg har mine tvil om den testen, som nevnt tok jeg den to ganger med litt forskjellig resultat (ENFJ/INFJ). Og det mest overraskende for meg var at jeg skulle være en xxFx, føler ikke at det passer helt.
Og nå tok jeg denne, og ble INTJ (46% Extraversion, 66% Intuition, 60% Thinking, 73% Judging). Føler den passer bedre, men det er vel bare å ta noen tester til så er jeg innom alle seksten typene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?Jeg ble INFJ, og føler egentlig det passer godt på meg.
![]() |
![]() |
#51 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?På den andre testen ble jeg : Your Score: Borefest - ISTJ |
![]() |
![]() |
#53 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal stemme jeg.
![]() |
#54 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?I 78 |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?
Jeg er Ben Murphy.
![]() |
#57 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?Hmpf, trodde jeg var litt unik, jeg, men så var jeg visst ikke det likevel.
![]() |
#58 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?Jeg og den andre INFP er fortsatt nesten unike. Så moro.
![]() |
#60 |
kamerat
|
![]() Sv: Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?Men jeg husker bestemt at du har kommet ut som INTJ i ikke-gravid tilstand før også, MinaX, så det er ikke sikkert du slipper unna.
![]() |
|
|