|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg innrømmer det - jeg får litt hetta av en del mammaer
Hva mener du med tyst da? Og hva menes med høyt? Jeg kan ikke akkurat si at jeg bruker å snakke spesielt høyt, men jeg hvisker jo ikke når jeg snakker heller da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg innrømmer det - jeg får litt hetta av en del mammaerDet er en sånn mamma på svømmingen til tulla. Tulla spurte meg sist hvorfor de hvisket hele tiden - og spurte dem også........
![]() |
#3 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Jeg innrømmer det - jeg får litt hetta av en del mammaer
Det lurte jeg også på.
![]() |
#4 |
By the Sea
|
![]() Sv: Jeg innrømmer det - jeg får litt hetta av en del mammaerJeg synes absolutt at man skal vise personligheten sin og ikke gjemme bort alle følelser og sinnstemninger bak en silkestemme overfor barnet sitt.
![]() |
#5 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Jeg innrømmer det - jeg får litt hetta av en del mammaerHæ, hva mener du med ikke kjefte? Jeg kjefter da på ungene hvis de har gjort noe galt. Derimot skriker jeg ikke ubehersket eller høylytt ute blant folk. Det kan skje at jeg mister tålmodighet hjemme, det er vel normalt, vi er vel ingen overmennesker.
![]() |
#6 |
Ringskrømt
|
Men det kan jo faktisk hende at enkelte mammaers personlighet bare er sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
Jeg tror ikke hun mener at man skal rope til barna sine hele tiden. DEt hun mener slik jeg tolker det, er at disse mammaene aldri viser at de blir sinte, at de aldri hever stemmen overfor barna sine i situasjoner der det er ganske naturlig osv. |
![]() |
![]() |
#8 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Jeg skjønte at hun mente at man ikke skal rope hele tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg innrømmer det - jeg får litt hetta av en del mammaerSkjønner hva du mener. Sånne mammaer får jeg lyst til å klype litt, sjekke om det er noe krutt å hente, liksom.
![]() |
|
|