|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?
Det tror jeg stemmer. Husker jeg reagerte på at de hadde intervjuet en mor som hadde to eller tre barn i den barnehagen(barna var også med på intervjuet).
|
|
|
#62 |
|
Bree
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg er 110% enig med Sitron |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg ville likt dårlig å hatt mitt barn i en slik barnehage.
|
|
|
#65 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg syns ikke det er greit at barn springer naken i det offentlige rom, og det er nettopp det en barnehage er. JEg vil tro de fleste ville sagt nei dersom et barn hadde spurt om det var greit at barnet kledde av seg på lekerommet på kafeen de er på. Jeg tror man fint kan lære barn og få et naturlig forhold til kroppen sin uten at man skal få onanere akkurat når man vil og kle av seg når man vil. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er enig med deg.
|
|
|
#67 |
|
grand multipara
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Neivel?
|
|
|
#68 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg har forresten ikke lest artikkelen i dagbladet, men jeg har hørt et intervju med denne styreren på radio i dag, og hun sa ikke akkurat noe som gjorde at jeg er så veldig enig med henne. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Si meg; brukte hun ordet puleleker?
|
|
|
#71 |
|
Come what may...
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Hva med alle de syke jævlene som ser på dette som mulighet til å skaffe seg en jobb der dem får oppleve sine ekle fantasier! Grøsser bare ved tanken!
|
|
|
#72 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe - eller ateister, jøder -osv. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg har forresten jobbet med en som syns det var helt greit med nakne barn, men denne ansatte fikk sterke reaksjoner fra de aller fleste foreldrene og i vår barnehage er dette noe vi ikke gjør. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Absolut ateist
|
Det gjorde ikke jeg heller, derav bruken av "for eksempel".
|
|
|
#75 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tror jeg nok har mer med kamera på mobiler å gjøre.... |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Mellom barken og veden
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Blir litt av en overgang til skolen da...for en som er vant til å få dra fram tissen i tide og utide for å kose seg..ikke like akseptert der kanskje.
|
|
|
#78 |
|
Javel
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Nei det synes jeg ikke har noe i en barnehage å gjøre. Det er noe de godt kan lære at er litt privat. Og de trenger heller ikke venne seg til å springe rundt uten klær i tide og utide for det er jo ikke akseptert ellers i samfunnet eller på skolen. Ordet pule håper jeg ikke er i deres vokabulær på leeeenge enda.
|
|
|
|
#80 |
|
Borte
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Det er trist og leit at dagbladet har fremstilt denne saken på en særdeles usmakelig og tacky måte.
|
![]() |
|
|