Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Rasisme kontra skepsis mot andre kulturer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-07, 14:02   #1
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rasisme kontra skepsis mot andre kulturer

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Men jeg blir litt snurt når noen tillegger meg badehuskultur og kunnskap om sauedrift når jeg forteller hvor jeg kommer fra.

Badehus? Eller bedehus?

Her er det forventninger om fiske og reindrift.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 19:01   #2
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Badehus? Eller bedehus?

Her er det forventninger om fiske og reindrift.

Hjemmebrent og bartestell her.

Gammel 02-11-07, 12:15   #3
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hjemmebrent og bartestell her.

Det er få som tror meg når jeg forteller at jeg begynte alkoholkarrieren min med rødvin...

Jeg er også nysgjerrig og kan lure på (til og med spørre om) hvor folk kommer fra basert på annerledes dialekt og utenlandsk utseende. Men jeg håper jeg kommer unna de mest fantasiløse spørsmålene og forventningene.
Alle ønsker vel først og fremst å bli møtt som den personen de er, ikke som representant for et land eller sted de ikke har bodd i (de siste X-antall årene eller hele livet).

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.