|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Jeg synes ikke Christopher er spesielt kjekk eller hot. Men mammahjertet mitt banker for han. Jeg får lyst til å beskytte han mot alt det gærne han finner på. :koko: |
|
|
|
|
|
#83 |
|
By the Sea
|
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2
Jepp. Det var en av tingene som ble sjekket ved hjelp av løgnedetektor i "Team Antonsen".
|
|
|
#85 |
|
Pauset
|
Jeg gjør ikke det, men jeg fikk en rødprikk som ikke ga noe tvil om hva hun mener.... Jeg hadde ikke tenkt å oute den, men jeg gjør det likevel siden jeg syns den er grov. Jeg sendte Sitron en rødprikk for oppførselen og sa samtidig at jeg regnet med at hun hevnprikket som hun bruker å gjøre. Svaret fikk jeg pr. rødprikk: Selvsagt får du en tilbake, du er jo en av de kristentullingene jeg snakker om. Verdiløs. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Selvsagt er jeg ikke grei. Jeg sier akkurat det jeg vet du vil reagere på. Det er jo det som er gøy. Ekte lørdagsunderholdning med deg.
|
|
|
#89 |
|
Passiv
|
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Minner om at personangrep ikke er ønsket her på Foreldreportalen. Diskuter sak, ikke person. |
|
|
|
#90 |
|
Pauset
|
Veldig godt sagt Zöe. Det jeg syns er skremmende er den selvdestruktive oppførselen og at en stor tvkanal kan velge å ha det som underholdning. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Jeg er ikke overrasket over Sitron, og syns igrunnen admin burde reagere snart.
|
|
|
#93 |
|
Skrekkøgle
|
Om Sitron synes det, tørr hun ikke si det, for da ringer jeg vennene mine i Tora Bora.
|
|
|
#94 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Herlighet, Nabbe, du vet da at jeg innerst inne disser deg.
|
|
|
#96 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Nå er ikke Schau blant mine favoritter, og jeg har sett mye fra den kanten som er direkte brekkekkelt, men jeg så programmet, og jeg fant det tidvis hysterisk morsomt. Kommer nok til å se resten av serien også, men er forberedt på at det kan komme ting jeg ikke liker. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Absolut ateist
|
Sier du at jeg bør søke den neste hovedrollen i den store norske Gullpalmevinneren?
|
|
|
#99 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Har ikke sansen for den mannen i det hele tatt så gidder ikke å se noen programmer med ham.
|
|
|
#100 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og dette er vel litt av grunnen til at disse syndene ikke er anbefalt - vi blir ikke så gode mennesker av det rett og slett. Det kan jo virke som Schau har merket det.
|
![]() |
|
|