|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Live and let live
|
Sv: Tynnslitte knær på ullklær!
Hva regnes som lagring? Og hvor får jeg kjøpt lavendelpose. Og gjelder dette bare ubehandlet ull?
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med lagring menes når klærne ikke er i bruk. Det går også an å pakke klærne i tette poser (f.eks brødposer) for å unngå møll. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Live and let live
|
Sv: Tynnslitte knær på ullklær!Ikke som i den uken det ligger å venter på at det skal brukes igjen liksom? Men som i to år til nestemann skal bruke det?
|
|
|
#24 |
|
Vi får hull på knærne uansett merke, nøstebarn, janus.. alt får store slitasjehull etter bare noen uker. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Re: Sv: Tynnslitte knær på ullklær!Jeg har lavendelposer sammen med klærne i skuffene også jeg, sånn for sikkerhetsskyld, de har det på Næstebarn bla. Men man kan faktisk bare lage de selv også, helt enkelt.
|
|
|
#27 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er også skuffet over Tom & Trine, som jeg tidligere har vært fornøyd med. De lyse plaggene er de som holder dårligst. Jeg kaster slike plagg som vist på bildet. Min erfaring er at de bare rakner mer og mer når de først har begynt. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Tynnslitte knær på ullklær!Genseren ble kjøpt for en og en halv måned siden. Den har vært vasket for hånd to-tre ganger. Disse hullene kom fra en dag til en annen. Mens genseren var i bruk - men normal bruk. Jeg noterer meg bare det bak øret til neste år. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Dette gjelder mest for ubehandlet ull, men også behandlet ull blir angrepet av møll. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
I mål
|
Jeg synes det høres rart ut. Vi har hatt mye Nøstebarn, aldri opplevd dette. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tynnslitte knær på ullklær!Da har jeg egentlig fått bekreftet det jeg var ute etter!
|
|
|
#33 |
|
Lykkelig nygift.
Det har jeg også vært borti.. Ikka akkurat med nøsteull, men annen "tynn"ull. Masse småhull fremme på magen, og ikke bare med et plagg, men flere. Gjorde aldri noe med det, men det er jo ikke sånn det skal være da!
|
|
|
#34 |
|
Lykkelig nygift.
De ullklærne med blonder på armer og ben(Sparkjøp) har jeg ikke opplevd vært like slitesvakt, men det kan jo være tilfeldig..
|
|
|
#35 |
|
Tilpasser tittel
|
|
|
|
#36 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Tynnslitte knær på ullklær!Og nei, de blir ikke slit her hos oss, men rakner når de setter fast buksa i et eller annet.
|
![]() |
|
|