Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Undertøy - dyrt eller billig?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-06, 23:12   #11
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Finnes det La Senza butikker i Oslo altså? Det er favorittbutikken min når det gjelder truser. Har akkurat kjøpt med mye derfra fra UK. Trodde ikke denne kjeden fantes i Norge. Men det er da ikke akkurat dyrt og ekslusivt undertøy i denne kjeden. Eller er prisene skrudd veldig opp her i Norge?

Det tror jeg at jeg kan svare på. Jeg kikket (les: siklet) på en morgenkåpe i silke på La Senza i UK i juli til 50 pund. For noen uker siden så jeg den samme i en La senza butikk på Byporten til godt over tusen kroner!

Jeg kikket ikke noe mer i den "norske" butikken, så jeg kan ikke sammenligne resten av utvalget, men jeg er enig i at den engelske butikken ikke er spesielt ekslusiv... Men de har fine ting i 100% silke, og forholdsvis rimelig også(i UK).

Jeg kjøper alt mitt undertøy på Marks&Spencer jeg. Tradisjonell!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.