Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?
Opprinnelig lagt inn av Liven, her.
Jada - det hender at jeg koser meg når jeg har et godt motargument og jeg får sagt det jeg vil både i tråd og via prikk. :ærlig og fint lite skinnhellig:
Men det jeg egentlig svarte på, var spørsmålet ditt. ("Herregud - hvem liker slike folk!") Jeg liker slike folk, de som fyrer av en rød når de føler for det. Jeg liker Safran, nolo, Kasia og alle andre som har stått frem ( ) i denne tråden. Og jeg liker meg selv. 
He,he!
Nå som dere alle har kommet ut av skapet, er vi klare for neste trinn: "Hvordan bli like skinnhellige som Zoë". ( Det er da det neste opplagte trinnet, ikke sant? Ikke??)
Vel - Leksjon 1:
Sett deg i meditasjonsstilling (og ikke plag meg med spørsmål om hvordan dere skal klare å krølle beina oppå hverandre), pust dyyypt inn, pust uuut igjen. Kjenn at hele hjertet blir fyllt av fred og glede!
Er det ikke deilig dere? (Jeg sa: "Er det ikke deilig, dere?!") .
Nå, kjenn etter hvor elskelige dere føler dere. Har dere ikke lyst til å gjøre noe riktig hyggelig for en annen FP'er i kveld? (Svar da! Har dere ikke?)
Kjenn at dere blir overmannet av elskelighet og skinnhellighet. Kjenn at hele kroppen dirrer av lengsel etter å sende avgårde en grønn prikk. Finn så en verdig mottaker, og ikke nøl! Velg GRØNN, og SEND!!
Åh - det føltes godt, ikke sant dere?!
Sånn ja.