Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-07, 09:50   #11
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

For noe tull!!

Det er da ikke noe "Kumbayah" over min trashing av ivrige rødprikkere og mennesker som er glade i å gi andre korreks!

Og jeg har da aldri hevdet at min holdning i denne tråden er spesielt raus.

Jeg snakker i livet generelt.
Men nå har jeg spesifisert og gjentatt og oppklart så mange ganger her i denne tråden, at det skulle være nok å ta i om man skulle ønske å finne fragmenter å kverulere rundt..

Jeg tenker nok at om man ønsker å forstå essensen i det jeg skriver, så skulle ikke det være så vanskelig.

Jeg setter ikke pris på en stadig pirking og korrigering av andre.
Jeg synes det er en kjip egenskap.

Mer er det ikke å si - og særlig vanskelig skulle det ikke være å forstå.

At an ikke er enig, er jo en halt annen sak - og rimelig uproblematisk, skulle jeg tro.

Det er faktisk veldig vanskelig å forstå, Zoë. Jeg ser at du forklarer og forklarer i det vide og brede, men jeg forstår ikke. Jeg tror at det du skriver har en mening for deg, men for meg er det bare svada og meningsløs babbel.

Jeg skriver ikke dette for å være stygg, men fordi jeg virkelig mener det. Når de aller fleste i tråden hevder at de rødprikker fordi de har fått nok av personangrep eller er sterkt uenig og bortimot provosert, og du fortsatt maser om pirking og korrigering, så skjønner jeg ingenting.

For meg virker du ganske selvhøytidelig og hårsår, og som du tar ting veldig alvorlig. Men du skriver jo at du er raus, og jeg mener at en person som er raus er tvert motsatt av selvhøytidelig og hårsår.

Antakelig tolker vi ting helt forskjellig, både innlegg og rødprikker, og derfor forstår vi hverandre ikke heller. Jeg tror nemlig heller ikke at du har fornærmet et eneste menneske i denne tråden. Vi diskuterer jo bare. Jeg har iallefall ikke vært i nærheten av å rødprikke deg en eneste gang.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
klassiker, rødprikking

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.