Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Jeg synes du har noen morsommme personlighetskarakteristikker (hvordan pokkern skriver man det ordet da? ) her, Zoë.
Det er vel kanskje ikke "raus" som er ordet jeg ville brukt for å beskrive holdningene dine i denne tråden. Litt mer "se på meg så flott og snill jeg er, og kan ikke alle bare holde hverandre i hendene og synge Kumbayah?"
Fint og flott, men lite matnyttig på et diskusjonsforum. Ihvertfall dette diskusjonsforumet.
For noe tull!!
Det er da ikke noe "Kumbayah" over min trashing av ivrige rødprikkere og mennesker som er glade i å gi andre korreks! 
Og jeg har da aldri hevdet at min holdning i denne tråden er spesielt raus.
Jeg snakker i livet generelt.
Men nå har jeg spesifisert og gjentatt og oppklart så mange ganger her i denne tråden, at det skulle være nok å ta i om man skulle ønske å finne fragmenter å kverulere rundt..
Jeg tenker nok at om man ønsker å forstå essensen i det jeg skriver, så skulle ikke det være så vanskelig.
Jeg setter ikke pris på en stadig pirking og korrigering av andre.
Jeg synes det er en kjip egenskap.
Mer er det ikke å si - og særlig vanskelig skulle det ikke være å forstå.
At an ikke er enig, er jo en halt annen sak - og rimelig uproblematisk, skulle jeg tro.