Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro (Line*!)

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-07, 18:03   #26
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Line*! (Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro)

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Dette synes jeg blir en anelse naivt.

Forresten du sier det jo selv. Du KAN prøve et produkt pga en reklame, liker du det kjøper du det igjen. Det er jo det de vil..

Det må du gjerne få lov til å synes. :raus:

Jeg oppfatter det slik at om man blir oppmerksom på et nytt produkt, enten via venner, familie eller reklameoppslag, så er dette rein informasjon. Velger man å prøve produktet én gang for selv å ha personlig kjennskap til det, så kan du sikkert argumentere for at reklamen da har nådd frem, men bare til en viss grad.

For meg er reklamepåvirkning at man nærmest automatisk griper etter et produkt i butikken uten at det står på handlelista eller at man skifter fra et merke man egentlig er fornøyd med fordi man har blitt nærmest hjernevasket til å kjøpe et annet.

På meg virker sånne hjernevaskingskampanjer stikk mot sin hensikt. Jeg blir fornærmet over dustete reklamekampanjer. Jeg har en lang liste med produkter jeg aldri kjøper rett og slett fordi reklamene for produktene har nådd sånne lavmål at jeg på heite livet ikke skal la produsentene få fem øre av meg. Det er en stille liten protest fra meg mot total nedsøpling av pausene mellom TV-programmene.

Når jeg reagerer på en reklame er det vel så ofte i form av at jeg bestemmer meg for at dette skal jeg i hvert fall ikke kjøpe, enn at jeg tenker "løp og kjøp", for å sitere Expert.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:46.