Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vaksineskader, dokumentar på TV2 i kveld

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-06, 17:22   #11
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vaksineskader, dokumentar på TV2 i kveld

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Jeg syns dette er et vanskelig tema. Vi har utsatt mmr vaksinen, pga Juniors eggallergi da det er spor av egg i vaksinen. Jeg håper å få tatt den i løpet av høsten, men da blir det hos legen i stedet for på helsestasjonen.

Min minstemann er allergisk mot egg og vi fikk tatt vaksinen på sykehuset. Det føltes ganske dramatisk ettersom de trakk opp adrenalin i sprøyter før vaksinen ble satt! Det gikk kjempefint, han fikk ingen reaksjon og fikk ikke en eneste liten bivirkning etter vaksinen heller.

Fikk forøvrig opplyst på sykehuset at mmr ikke er dyrket i eggehvite, men i kyllingfostre og at det da ikke skal finnes noe av det proteinet som utløser allergien i vaksinen. For meg spilte det ingen rolle, jeg forlangte at den skulle settes på sykehus om han skulle ta den. Ingen sykehus, ingen vaksine!

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.