Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skal barna få i julegave?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-07, 20:35   #1
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Hva skal barna få i julegave?

Vet ikke helt ennå, jentene ønsker seg Belville Lego. Vurderer det hvertfall til de. Gutta ønsker seg også en del til lego, flyplassen og brannstasjon til Lego city.

Eldstemann ønsker seg veldig Bjørn Borg pysjukse, Bulabukse, eller noe i DC. Blir rindt fem hundre til hver, så han kan ikke få alt der, hehe.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 20:39   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, si det...Er ikke sikker. Han får jo så mange gaver uansett og i og med at han er 2,5 år, så forstår han jo ikke helt dette med gaver og verdi da. Kanskje han får rattkjelke - ellers så blir det nok duplo eller noe sånn - ikke noe dyrt iallefall. I tillegg setter vi inn penger på kontoen hans.

Gammel 15-11-07, 21:29   #3
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Ser det er flere som skal kjøpe DS til sine eldre barn. Bra det ikke er bare jeg som vil kjøpe en til barna sammen. Da er jeg ikke så rar som jeg fryktet. Ser ikke behovet for en til hver.
Minsten tror jeg får ski, fordi jeg tror de etter storesøster er vel lange (må først rote de ned fra garasjen). Hvis ikke så blir det vel noe lite noe, trenger egentlig hverken klær eller leker med to storesøstre å arve etter (og med besteforeldre som synes de må bruke like mye penger, evt like mange gaver til hver av barnebarna, blir det nok halv-nyttige ting lell...)

Gammel 16-11-07, 11:08   #4
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

Ser det er flere som skal kjøpe DS til sine eldre barn. Bra det ikke er bare jeg som vil kjøpe en til barna sammen. Da er jeg ikke så rar som jeg fryktet. Ser ikke behovet for en til hver.
Minsten tror jeg får ski, fordi jeg tror de etter storesøster er vel lange (må først rote de ned fra garasjen). Hvis ikke så blir det vel noe lite noe, trenger egentlig hverken klær eller leker med to storesøstre å arve etter (og med besteforeldre som synes de må bruke like mye penger, evt like mange gaver til hver av barnebarna, blir det nok halv-nyttige ting lell...)

Her er det bare eldste som har hatt DS, og det er faktisk et problem nå som minste har begynt å interessere seg for det også.
Og dele en DS mellom de to tror jeg hadde blitt mer trøbbel enn moro. Derfor får lillebror en egen til jul.
Men det kan jo hende det går greit hos dine.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 11:58   #5
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Her er det bare eldste som har hatt DS, og det er faktisk et problem nå som minste har begynt å interessere seg for det også.
Og dele en DS mellom de to tror jeg hadde blitt mer trøbbel enn moro. Derfor får lillebror en egen til jul.
Men det kan jo hende det går greit hos dine.

Her skal også dei to største få kvar sine

Gammel 16-11-07, 13:11   #6
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

Noe av morsomheten med spillet er å spille mot hverandre, da må de ha en hver.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 13:24   #7
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vurderer å kjøpe zylofon eller metallofon til Lillemor.
Og/eller leikekassapperat.

Knerten ønsker seg visst mei tai.
Og kanskje noen klær fra Nøstebarn.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 20:42   #8
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Treåringen får Duplo byggeplass og 2 bøker. Babyjenta får Katvig heldrakt i ull og soya og kanskje noe mer.

Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 20:48   #9
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Han skal få flyplassen eller brannstasjonen eller politistasjonen fra Lego City, og nye ski.

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:12   #10
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her blir det Lego, og sikkert noe klær, bøker og annet småtteri. Han har bursdag først på desember, så må se ann litt hva han får da. Men ønsket er uansett lego, lego, lego.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.