|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Vet ikke helt ennå, jentene ønsker seg Belville Lego. Vurderer det hvertfall til de. Gutta ønsker seg også en del til lego, flyplassen og brannstasjon til Lego city. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Tja, si det...Er ikke sikker. Han får jo så mange gaver uansett og i og med at han er 2,5 år, så forstår han jo ikke helt dette med gaver og verdi da. Kanskje han får rattkjelke - ellers så blir det nok duplo eller noe sånn - ikke noe dyrt iallefall. I tillegg setter vi inn penger på kontoen hans.
![]() |
#3 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Ser det er flere som skal kjøpe DS til sine eldre barn. Bra det ikke er bare jeg som vil kjøpe en til barna sammen. Da er jeg ikke så rar som jeg fryktet. Ser ikke behovet for en til hver.
![]() |
#4 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
I farta!!
|
Her skal også dei to største få kvar sine
![]() |
#6 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noe av morsomheten med spillet er å spille mot hverandre, da må de ha en hver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Treåringen får Duplo byggeplass og 2 bøker. Babyjenta får Katvig heldrakt i ull og soya og kanskje noe mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Han skal få flyplassen eller brannstasjonen eller politistasjonen fra Lego City, og nye ski. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Her blir det Lego, og sikkert noe klær, bøker og annet småtteri. Han har bursdag først på desember, så må se ann litt hva han får da. Men ønsket er uansett lego, lego, lego. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|