Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Julekalender på tv

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-07, 21:54   #1
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Julekalender på tv

Noen som vet hva som skal sendes i år?

Gammel 11-11-07, 22:00   #2
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Julekalender på tv

Ja, Barnas Superjul (noe avkok av Barnas Supershow).

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 22:02   #3
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Julekalender på tv

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Ja, Barnas Superjul (noe avkok av Barnas Supershow).

Hm... jeg hadde håpet på noe tradisjonellt jeg.

Gammel 11-11-07, 22:07   #4
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julekalender på tv

Det blir neppe noen suksess hjemme hos oss.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 22:08   #5
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Julekalender på tv

Det er jo bare å la vær og se på det da.
Går ann å sette på en dvd istedet, med noe man vil se, eller droppe å se barnetv, tross alt ikke noe livsnødvendig det.

Gammel 11-11-07, 22:09   #6
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Barna mine elsker Barnas supershow, så her i huset blir det en fest hver kveld!

Gammel 11-11-07, 22:14   #7
Mitzya
Siste nytt!

Mitzya sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Mitzya har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg vet ikke hva det er. Blir spennende å se om ungene gjør det og om det fenger.

Gammel 11-11-07, 22:14   #8
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Re: Sv: Julekalender på tv

Det er jo bare å la vær og se på det da.
Går ann å sette på en dvd istedet, med noe man vil se, eller droppe å se barnetv, tross alt ikke noe livsnødvendig det.

Selvsagt kan vi det. Men jeg synes det er veldig kjekt når det er serier som fenger, og man kan "telle ned til jul". Gutten min var veldig begeistret for Jul i Svingen i fjor, Barnas supershow har han ikke likt, så da er det kanskje ikke noe han vil bli begeistret for i år.

Gammel 11-11-07, 22:15   #9
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har bestilt boken med kalender, jeg håper den er bra.

Gammel 11-11-07, 22:17   #10
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Vi har bestilt boken med kalender, jeg håper den er bra.

Vi også. Gleder oss!

Gammel 11-11-07, 22:18   #11
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Re: Sv: Re: Sv: Julekalender på tv

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

(..) så da er det kanskje ikke noe han vil bli begeistret for i år.

Men da er det jo, som sagt, bare å droppe å se på. Hvis det ikke fenger vil han vel ikke gidde å se på det heller.
Man kan jo telle ned til jul på andre måter, de fleste unger har adventskalender foreks. Og man kan ha appelsin med nellikker i, kalender man krysser av på osv.

Gammel 11-11-07, 22:21   #12
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Julekalender på tv

Men da er det jo, som sagt, bare å droppe å se på. Hvis det ikke fenger vil han vel ikke gidde å se på det heller.
Man kan jo telle ned til jul på andre måter, de fleste unger har adventskalender foreks. Og man kan ha appelsin med nellikker i, kalender man krysser av på osv.

Ja, kjære vene. Klart det går ann.

Poenget mitt var at jeg syntes det var koselig å se sammen med ham i fjor. I år blir det kanskje ikke sånn. Ingen krise eller stort problem selvsagt.

Gammel 11-11-07, 22:26   #13
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Mine har en tendens til å elske barne-tv uansett så jeg tenker det fenger. Men kanskje ikke hos meg.

Gammel 11-11-07, 22:28   #14
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Julekalender på tv

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Poenget mitt var at jeg syntes det var koselig å se sammen med ham i fjor. I år blir det kanskje ikke sånn. Ingen krise eller stort problem selvsagt.

Skjønnte det. Men hva da med å kjøpe Jul i Svingen og se på en episode hver dag på DVD hvis dere begge koste dere med det?

Gammel 11-11-07, 22:31   #15
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Julekalender på tv

Skjønnte det. Men hva da med å kjøpe Jul i Svingen og se på en episode hver dag på DVD hvis dere begge koste dere med det?

Det var en god ide. Får la Poden felle dommen over årets julekalender først Kanskje vi blir sittende klistret til skjermen begge to....

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.