|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Borte
|
Sv: Hvilke barneservise har barna?
|
|
|
#25 |
|
Glamorøs
|
Jeg telte plastikkfrosketallerknene fra Ikea!
|
|
|
#26 |
|
Bree
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Hvilke barneservise har barna?Må de ha det?
|
|
|
#28 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke barneservise har barna?Lillemor har bl.a. et sett med Muldvarpen på (jeg tenker på Tinetoff hver eneste gang Lillemor spiser av det
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07) Sist redigert av Noba : 14-11-07 kl 17:04. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilke barneservise har barna?Maisi fikk prinsesse-servise fra PP i gave, med navnet hennes på. Det finnes både i jenterosa og gutteblått. Selv kjøpte jeg tallerken og skål i Marimekko til henne. (det i plastikk med blomster på). Kan brukes av alle. Kunne godt kjøpt helt sett av det til seks ihvertfall. Flott på verandan på sommerstid. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Hvilke barneservise har barna?Lille gutt har det froskeservicet fra ikea, |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvilke barneservise har barna?Han har ett fra villeroy og boch , ett servise som står navn og fødeselsdato på som min søster bestilte i dåpsgave og så ett til som jeg ikke husker helt hva som er bilde av. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke barneservise har barna?Poden har et kermaikk-servise med en gutt på, kjøpt på Til Bords i 2004. Vet ikke hva det heter. Har asjett, skål og kopp med to hanker. Ellers har han to serviser i melamin (1x Postmann Pat og 1x et annet med noen dyr på) Han bruker disse og det vanlige serviset vårt om hverandre. Det har han gjort lenge. Han har eget bestikk som han bruker; både i sølv og stål. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke barneservise har barna?Eldstemann har Dyrene i Hakkebakkeskogen og mellomste har Ole Brum og Snøhvit. Minsten ønsker seg Karius og Baktus |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvilke barneservise har barna?Emma hadde forresten kopp og skål da hun var liten. Fra Australia. Det var en tegnet baby i bunnen av skålen og rundt kanten sto det "yummy, yummy, yummy I got love in my tummy". Fineste settet jeg har sett. Skitungen knuste det.
|
|
|
#37 |
|
trøtt
|
Sv: Hvilke barneservise har barna?Storesøster har Karius og Baktus, samt Piril grøtbolle og asjett som hun fikk til dåpen sammen med skje og gaffel. Synes Piril er såå fint, men nå er det visst dessverre utgått. Fine fiskene! |
|
|
|
|
|
#38 |
|
<*(((<
|
"Mammaelefanten og babyelefanten, og den der er pappaelefanten". Stor stas hver gang de dukket opp. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Absolut ateist
|
Jeg har en sånn kopp, samt en kopp med en kattunge på.
|
|
|
#40 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvilke barneservise har barna?Ke? Eget ordentlig servise kunne vel ikke falt meg inn å investere i.
|
![]() |
|
|