Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-07, 12:08   #10
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Elias, her.

Hva er røde og grønne prikker for noe?
Hvordan gir man prikker?
Jeg er ny her og har ikke peiling.

Jeg ser at noen har noen prikker under avataren sin. Noen har lysegrønne prikker, mens andre har lysegrønne og mørkegrønne.

Jeg har visst bare en. Hvordan fikk jeg den?

Er det dette som er grønne prikker? Røde har jeg ikke sett.

Kan noen forklare?

Nederst i feltet under nickene, finner du flere symboler, blant annet en skålvekt. Klikker du på denne vekten får du frem et nytt bilde der du kan skrive en kommentar til den som har skrevet innlegget. Du må merke av om du er positiv eller negativ til innlegget. Du velger positiv for å gi en grønn prikk eller negativ for å gi en rød prikk.

Jo flere grønne prikker man får fra andre brukere, jo flere firkanter får man under nicket. Først mørkegrønne, deretter lysegrønne til man har fått 2000 poeng eller noe sånt. Husker ikke. Du kan se hvor mange poeng du har og hvilke kommentarer du har fått når du går inn på kontrollpanelet ditt.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
klassiker, rødprikking

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25.